AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Noen som kan hjelpe en ganske så hjelpesløs husmor her? Lillemann her i huset rev opp et stort hull i armen på sin ullundertrøye. Jeg ser ikke for meg at jeg kan bøte dette, da det er ganske stort og jeg ikke er så flink med sånn i utgangspunktet. Spørsmålet er: Finnes det ikke sånne strykelapper man kan stryke på hull? Men de er vel i bomull? Finnes det noe i ull? Hvis man kjøper i bomull, vil det da bli ordentlig rent i vask?
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Vet ikke om det finnes det du lurer på, men jeg ser for meg en stoppenål, ullgarn i en passende farge og så "vever" du hullet bort. Tålmodighet er en dyd og ullplagg må en ta godt vare på.
AloeVera Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Har du ikke noe i ull som har blitt for lite eller noe du ikke har bruk for. Da kan du jo klippe en lapp ut av det
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Så det vil ikke funke å stryke på en bomullslapp altså? Sånn med lim under? Jeg er nemlig ikke så flink å sy
Rararara Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 De har ulllapper på nøstebarn i forskjellige farger (eller du kan klippe selv av et gammelt utslitt/ for smått ullplagg) så kan du kanskje bruke sånt strykebånd de har på ikea for å legge opp gardiner? Eller du kan bare prøve å sy det. Trenger ikke å være flink til å sy for å få til det, t er bare å prøve ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå