muesli Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Kvifor er det slik at cup størrelsen AA er mindre enn A, men DD er større enn D? Eller er eg feilinformert?
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Eg visste ikkje at det fantes AA og DD .. Trudde det berre var A , D osb..
Gjest Vettel Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 http://no.wikipedia.org/wiki/Brystholder Ja, av en eller annen grunn er AA den minste størrelsen, mens DD er litt større enn D.
Perelandra Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 I mange størrelser finnes det også dobbeltstørrelser. Det gjelder AA, DD, FF, GG, HH og JJ Kilde: Figleaves.com Normalt utgjør dobbeltstørrelsene en mellomstørrelse, men i noen serier vil også dobbelsstørrelser kunne tilsvare hele størrelser i andre serier, for eks. kan DD tilsvare E i andre serier. Jeg antar at grunnen til AA er mindre enn A, er at etter at BH-systemet ble utviklet har det oppstått behov for å kunne lage mindre cupe enn bare A. Da BH-systemet oppstod ble det bare brukt cup'er i A, B og C, men siden den gangen har systemet utvidet seg videre i alfabetet. Kilde: A history of lingerie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå