AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #41 Del Skrevet 22. november 2011 Er du utdannet lærer? Høres spennende ut! Jeg er under allmennutdanningen, ferdig til våren Jeg er den eneste læreren som jobber der, er ikke noe krav om å være utdannet lærer, bare være interessert i språk og ha norsk som morsmål Er spennende, men kunne ikke tenkt meg det som noe annet en deltidsjobb. Blir mange korte oppdrag, gjerne på kveldstid. Veldig greit nå som student, men foretrekker en vanlig lærerjobb når utdannelsen er ferdig:) De aller fleste jeg underviser har godt fungerende engelsk, så kan heldigvis kommunisere på det, selv om målet er å kun snakke norsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nika_83 Skrevet 22. november 2011 #42 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg må vel kunne si at språk og kommunikasjon er jobben min Jeg er tegnspråktolk, og oversetter da fra og til norsk tegnspråk/norsk eller norsk tegnspråk/engelsk. Og jeg har verdens beste jobb Utdanningen er en 3-års bachelor, enten på høgskole i Oslo, Trondheim eller Bergen. Me too Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 23. november 2011 #43 Del Skrevet 23. november 2011 Hjelpes, er det flere av oss her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nika_83 Skrevet 24. november 2011 #44 Del Skrevet 24. november 2011 Hjelpes, er det flere av oss her inne Tydeligvis Frilans eller fast ansatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #45 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg jobber som oversetter, tekstforfatter og frilansjournalist Er utrolig takknemlig for at jeg får lov til å jobbe med noe jeg elsker! E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. november 2011 #46 Del Skrevet 26. november 2011 Vel, jeg er ikke ferdigutdannet enda, så jeg håper jeg får lov til å svare. Ihvertfall, når jeg tar en master i engelsk og jeg ønsker å jobbe som engelsklærer. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå