Zoë Castillo Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Mannen min er en stor spillnerd. Jeg synes spilling er litt bortkasta tid, men i det siste synes jeg hsn har vært så flink med diverse at jeg vil gi ham et spill likevel. Dette er noe jeg overhodet ikke har peiling på, så jeg trenger tips. Han liker fotballspill, boksespill osv, men liker nok best spill med blanda innhold (skyting, tankenøtter, kjøring osv) med story. Han har spilt endel GTA (eldre spill) og Metal Gear Solid (hvorfor kan jeg disse navnene?) Finnes det andre spill i noenlunde samme gate, til PS3?
Berentsens Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Uncharted 1,2,3 er gode spill. Eventyr, god historie og spenning. Ellers kan Heavy Rain anbefales.
Tabris Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Red Dead Redemption, uten tvil. Det er GTA, bare i western-setting. (for å si det litt enkelt).
Susa Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Jeg er helt enig i alle de over her, men vil også anbefale assasins creed. kommer et nytt spill om en ukes tid..
Zoë Castillo Skrevet 5. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2011 Tusen takk for tips, de skal sjekkes ut. Jeg har funnet Deus Ex human revolution, er det bra?
Tabris Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 Det er veldig bra. Det er et shooter/rpg satt i en cyberpunk verden. Kanskje ikke for alle, men hvis han liker cyperpunk/sci-fi, så kan dette absolutt være et bra alternativ.
Zoë Castillo Skrevet 5. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2011 Åh, så vanskelig! Selv synes jeg at red dead redemption ser mest interessant ut,men jeg har kronisk angst mot å gi bort "feil"gave. Han har ikke spesielt stor interesse for sci fi,så da utgår kanskje deus ex.
Gjest Armule Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 Enig med alle over her. Deus Ex var veldig bra, om han i tillegg liker litt post-apokalyptiske ting kan Fallout New Vegas eller Borderlands være noe å tenke på (evt. det nyeste som har kommet, Rage). Jeg har spilt alle, men favoriserer Borderlands.
LadyStarlight Skrevet 5. november 2011 #11 Skrevet 5. november 2011 Saint's row kommer ut med 3'ern i serien om noen uker.
AloeVera Skrevet 5. november 2011 #12 Skrevet 5. november 2011 Jeg anbefaler heavy rain eller la noire. Heavy rain kan du spille selv. La noire skal vist være bra, men jeg vet ikke helt selv siden jeg er elendig i det og kommer ingen vei ;p 1
Zoë Castillo Skrevet 6. november 2011 Forfatter #14 Skrevet 6. november 2011 Ja, jeg hadde egentlig håpt at det hadde kommet et nytt gta-spill, for det er jo evigheter siden han spilte det forrige. Og det er et spill jeg faktisk syntes det var litt gøy å se på også! Jeg skal iallefall følge med utgivelsesdatoen på 5-ern og overraske ham med den når den tid kommer! Det ble forøvrig Red Dead Redemption og Assasins Creed Brotherhood, fant dem billig på nett. Tusen takk for gode tips! 1
Gjest Armule Skrevet 6. november 2011 #15 Skrevet 6. november 2011 Skyrim kommer forøvrig på fredag, så om han har spilt og liker Elder Scrolls, så vil eg anbefale det også
Gjest Armule Skrevet 6. november 2011 #17 Skrevet 6. november 2011 Ja :D Tror jeg har spilt flere spill denne høsten enn jeg har gjort de siste årene.. Først Deus Ex, deretter Rage, Batman nå og Skyrim på fredag!
Gjest otrivin Skrevet 7. november 2011 #18 Skrevet 7. november 2011 Jeg syns heavy rain og army of two er gøy.
Mr.Omg Skrevet 7. november 2011 #19 Skrevet 7. november 2011 Red Dead Redemption, uten tvil. Det er GTA, bare i western-setting. (for å si det litt enkelt). I love you, Tabris! Ja, TS, hørt på Tabris! RDR ER SUPERAWESOMETØØØØØØØFT! Får tårer i øya bare av å tenke på det! Og Heavy Rain og Assassins Creed!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #20 Skrevet 7. november 2011 Red Dead Redemption, uten tvil. Det er GTA, bare i western-setting. (for å si det litt enkelt). Det er også samme folka som står bak, Rockstar Games, så det er bare å hive seg på anbefalingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå