AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Er det vanlig å bli helt utrolig kåt hele tiden etter p-pilleslutt? Andre som har opplevd dette? Føler meg som en sexbølle, og må holde meg tilbake. Mannen kan jo ikke prestere 4 ganger i døgnet i tillegg til jobb og fritid!! Før hadde vi sex 2-3 ganger i uken, nå er min lyst mer på ca 3-4 ganger daglig.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Jeg mistet sexlysten totalt på p-pillene og så kom den tilbake da jeg sluttet, så er ikke overrasket om det øker hos andre også Jeg merker stor endring fra før og etter EL, før EL har jeg god lyst av meg selv, mens etter EL trenger jeg en del oppmuntring og må jobbe for å komme i stemning. Det er jo i grunnen ganske naturlig
*marri* Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Er det vanlig å bli helt utrolig kåt hele tiden etter p-pilleslutt? Andre som har opplevd dette? Føler meg som en sexbølle, og må holde meg tilbake. Mannen kan jo ikke prestere 4 ganger i døgnet i tillegg til jobb og fritid!! Før hadde vi sex 2-3 ganger i uken, nå er min lyst mer på ca 3-4 ganger daglig. Det samme skjedde med meg da jeg sluttet på p-pillen. Det er helt normalt og kommer av hormonene som er i p-pillene, det er hormonene som stopper eggløsningen som også evt. demper sexlysten.
-Pus- Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Her også... ...sluttet på p-ring, og forstod at jeg hadde tilnærmet fraværende lyst mens jeg brukte ringen...
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Jeg er unntaket fra regelen. Kåteheten min er nok mer eller mindre den samme uavhengig av hormonprevansjon. Men hvis jeg har fast partner, og vi begge har sjekket oss for kjønnsykdommer og jeg er på pille eller ring, kan du banne på at jeg har mer sex enn hvis vi brukte kondom. Men det er nok hjernen som tar overhånd, for jeg er nemlig livredd for at kondomen skal skli av, at kondomen er for gammel, at den sprekker osv. Og den kondomangsten gjør rett og slett at sex blir litt mer ork enn det burde.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Det var ikke før jeg sluttet på hormonprevansjon at jeg skjønte hva KÅT er. Antall dager vi har sex i måneden har minket fra før jeg sluttet på pillen, men kvaliteten har økt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå