Gjest Blondie65 Skrevet 13. november 2011 #41 Del Skrevet 13. november 2011 Huff jeg må si meg litt enig Høres så ehhhhh, vet ikke........ Barnslig ut? Vi har vært gift i 3 år, og det kunne ikke falt meg inn og si " typen og jeg skal ut og spise middag" MEN det er min mening, og han har et navn så jeg fortrekker og bruke det eller mannen min. Typen = kjæresten, samboer. Slutter å være type når man er gift. Ergo er det ikke det minste rart at du ikke kaller mannen type. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 13. november 2011 #42 Del Skrevet 13. november 2011 Kan ikke folk få si hva de vil? Jeg sier da av og til kjæresten min selv om vi er gift på grunn av at vi aldri har kommet oss helt ut av kjærestestadiet, og fremdeles kan ha perioder der vi er "fjortisforelsket" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 13. november 2011 #43 Del Skrevet 13. november 2011 Five exclamation marks, the sure sign of an insane mind. - also Terry Pratchett Han er litt opphengt i de der utropstegnene, han der Terry, men han har ett poeng. Mange ... mange mange poenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dunderungen Skrevet 13. november 2011 #44 Del Skrevet 13. november 2011 På dialekt omtaler jeg kjæresten min som ''Kjærest'' men kun i den forstand når jeg skal skrive noe om ham. Ellers faller ikke ''typen min'' inn i min dialekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 14. november 2011 #45 Del Skrevet 14. november 2011 Kan ikke folk få si hva de vil? Hør, hør! Min svigerfar kaller sin kone "kjærsten". Jeg synes det er veldig koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #46 Del Skrevet 14. november 2011 "Typa mi" er tusen ganger verre! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 14. november 2011 #47 Del Skrevet 14. november 2011 Man risikerer vel den typen svar når man er av typen som type krever at andre skal slutte å si typen om typen. Men, om man bruker en type velvilje, så fremstår vel dette "kravet" som et typisk språklig virkemiddel, der man bruker typisk klar tale for å illustrere et poeng. Hvorfor tror dere at det er mer typisk å like ordet typen enn å ikke like ordet typen? Dette er vel fortsatt et språkforum? Hahah, så sinnsykt bra! Hvorfor går det ikke an å gi mer enn en pluss? Pluss, pluss, pluss, pluss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bachata Skrevet 14. november 2011 #48 Del Skrevet 14. november 2011 Typen Typen Typen Typen Typen Typen Typen Typen Typen Typen Typen Typen Typen Typen Typen Typen Typen Typen Typen Typen Typen Typen. Typen min er verdens beste. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 14. november 2011 #49 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg har en kusine som omtalte kjæresten (og siden ektemannen) sin som "fjæggen". Hva hun kaller ham hun er gift med nå, vet jeg ikke, bortsett fra navnet, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå