Tropic Skrevet 5. november 2011 #21 Del Skrevet 5. november 2011 Hvorfor skal jeg slutte å si det, han er jo typen min! Typen min, typen min, typen min, typen min. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 5. november 2011 #22 Del Skrevet 5. november 2011 Du sier hva du ikke liker, jeg sier hva jeg ikke liker. Jeg gjør det ikke uoppfordret, men som man roper i skogen får man svar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D_flatmajor Skrevet 5. november 2011 #23 Del Skrevet 5. november 2011 Man risikerer vel den typen svar når man er av typen som type krever at andre skal slutte å si typen om typen. Men, om man bruker en type velvilje, så fremstår vel dette "kravet" som et typisk språklig virkemiddel, der man bruker typisk klar tale for å illustrere et poeng. Hvorfor tror dere at det er mer typisk å like ordet typen enn å ikke like ordet typen? Dette er vel fortsatt et språkforum? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unic0rn Skrevet 5. november 2011 #24 Del Skrevet 5. november 2011 Man risikerer vel den typen svar når man er av typen som type krever at andre skal slutte å si typen om typen. Men, om man bruker en type velvilje, så fremstår vel dette "kravet" som et typisk språklig virkemiddel, der man bruker typisk klar tale for å illustrere et poeng. Hvorfor tror dere at det er mer typisk å like ordet typen enn å ikke like ordet typen? Dette er vel fortsatt et språkforum? Herregud, så jeg ler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. november 2011 #25 Del Skrevet 5. november 2011 Man risikerer vel den typen svar når man er av typen som type krever at andre skal slutte å si typen om typen. Men, om man bruker en type velvilje, så fremstår vel dette "kravet" som et typisk språklig virkemiddel, der man bruker typisk klar tale for å illustrere et poeng. Hvorfor tror dere at det er mer typisk å like ordet typen enn å ikke like ordet typen? Dette er vel fortsatt et språkforum? Jeg tror jeg elsker deg bittelitt. Bare ikke si det til typen miiiIIIIIIIIH! *skummel falldør lukker seg like plutselig som den åpnet seg* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D_flatmajor Skrevet 5. november 2011 #26 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg tror jeg elsker deg bittelitt. Bare ikke si det til typen miiiIIIIIIIIH! Elsker deg tilbake! Og slapp av, jeg er ikke av typen som sladrer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 5. november 2011 #27 Del Skrevet 5. november 2011 Jøss, så mange frekke svar her. Føler dere dere virkelig så truffet av dette innlegget at dere synker ned til hennes nivå og hakker på alt av skrivefeil? Ja, TS la fram innlegget sitt på en litt ufin måte, men jeg er sikker på at det er en hel del ord dere andre ikke liker også, uten at det gir oss rett til å hakke på skrivekunnskapene deres. Dra inn klørne folkens! ja, jeg må si det var veldig frekke svar. har aldri sett maken jeg! litt humor må man vel ha? hehe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. november 2011 #28 Del Skrevet 5. november 2011 at hele kroppen min vrir seg av smerte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Selv om jeg ikke er typen din, føler jeg at jeg ble ørbittelitegranne kåt nå... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J-Man Skrevet 5. november 2011 #29 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg tror jeg elsker deg bittelitt. Bare ikke si det til typen miiiIIIIIIIIH! *skummel falldør lukker seg like plutselig som den åpnet seg* Typisk, altså! Her lar jeg deg være alene en time, og plutselig har du erklært kjærlighet til en anonym person sånn helt uten videre. Skjerpings! Hilsen typen din. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullskje Skrevet 5. november 2011 #30 Del Skrevet 5. november 2011 Det er jo værre med jenter på unge-mødre som kaller TYPENE sine for gubben! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 6. november 2011 #31 Del Skrevet 6. november 2011 Hmm.. Hva med "kisen"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. november 2011 #32 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg kan love deg at din smerte er ingenting i forhold til den jeg føler over alle de utropstegnene. And all those exclamation marks, you notice? A sure sign of someone who wears his underpants on his head. - Terry Pratchett Five exclamation marks, the sure sign of an insane mind. - also Terry Pratchett Han er litt opphengt i de der utropstegnene, han der Terry, men han har ett poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. november 2011 #33 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg har forresten ikke noen sterke innvendinger mot bruken av ordet "typen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 6. november 2011 #34 Del Skrevet 6. november 2011 Hmm... Jeg pleide å kalle eksen for "fisen". Det er vel hakket værre enn "typen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. november 2011 #35 Del Skrevet 6. november 2011 Hmm... Jeg pleide å kalle eksen for "fisen". Det er vel hakket værre enn "typen". Han feis vel mye da? Ærlighet er jo ett pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 6. november 2011 #36 Del Skrevet 6. november 2011 Han feis vel mye da? Ærlighet er jo ett pluss. Nei heldigvis ikke! Var bare min måte å vise kjærlighet på, men jeg feis ikke på han, må vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. november 2011 #37 Del Skrevet 6. november 2011 Nei heldigvis ikke! Var bare min måte å vise kjærlighet på, men jeg feis ikke på han, må vite. For ett pertentlig forhold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 6. november 2011 #38 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg har mine pertentlige sider jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 13. november 2011 #39 Del Skrevet 13. november 2011 Er myye mer irriterende når jenter med kjæreste eller samboer kaller han mannen sin. det føler jeg blir totaaalt feil når man ikke er gift. Er så mange som gjør det i stavanger. Irriterer meg grenseløst. Har lyst å si "Han er ikke mannen din, dere er bare kjærester. har du lyst å kalle han mannen din så for faen gift deg". Mye bedre å si typen syns jeg. Kjæresten går og an men syns det passer bedre på oslodialekt siden de kan si kjærstn som er mye kortere å si. Mannen min er MANNEN min selv om vi "bare" er samboere. Ektemannen min er han derimot ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #40 Del Skrevet 13. november 2011 Hva skal vi si da? Mannen, mannebeinet, gubben, husbonden, hubby? Du får gi oss noen akseptable alternativer da vet du, Vanillaa. Alle disse ordene antyder at dere er gift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå