Vanillaa Skrevet 5. november 2011 #1 Del Skrevet 5. november 2011 Det er så ubeskrivelig stygt, at hele kroppen min vrir seg av smerte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svingen Skrevet 5. november 2011 #2 Del Skrevet 5. november 2011 Jøsseball, skal si det er viktig å ha noe å irritere seg over! Typen min er helt enig 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 5. november 2011 #3 Del Skrevet 5. november 2011 typen min sier nei 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svingen Skrevet 5. november 2011 #4 Del Skrevet 5. november 2011 Åjahaså! Kanskje typene våre skal sloss, kanskje?? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 5. november 2011 #5 Del Skrevet 5. november 2011 Hva skal vi si da? Mannen, mannebeinet, gubben, husbonden, hubby? Du får gi oss noen akseptable alternativer da vet du, Vanillaa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglefot Skrevet 5. november 2011 #6 Del Skrevet 5. november 2011 MmmmmNei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 5. november 2011 #7 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg skal spørre min husbond hva han foretrekker når han kommer hjem igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 5. november 2011 #8 Del Skrevet 5. november 2011 Ok, da blir det "han jeg har fast følge med" fra nå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pandalove Skrevet 5. november 2011 #9 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg skal spørre min husbond hva han foretrekker når han kommer hjem igjen... Hahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 5. november 2011 #10 Del Skrevet 5. november 2011 Det er så ubeskrivelig stygt, at hele kroppen min vrir seg av smerte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skal det virkelig være et komma der? Det ser så ubeskrivelig feil ut... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Avocado Skrevet 5. november 2011 #11 Del Skrevet 5. november 2011 Folk må få velge selv hva de ønsker å kalle sine utkårede, men jeg forstår TS sin frustrasjon om hun ikke liker det ordet. Kanskje ikke på smertenivå, men en mindre irritasjon er jo forståelig om hun forbinder ordet med noe stygt. Selv kan jeg ikke fordra "gubben" og "kjerringa", jeg får assosiasjoner til par som spiller litt for aktivt på kortet om at her er de så godt inngrodd at de har blitt lei og nedlatende mot hverandre og det er kuuult. Selvfølgelig har de ikke gått lei og de mener det sikkert ikke nedlatende, men hos meg får disse ordene slike assosiasjoner. Men det gjør ikke vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. november 2011 #12 Del Skrevet 5. november 2011 Det er så ubeskrivelig stygt, at hele kroppen min vrir seg av smerte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg kan love deg at din smerte er ingenting i forhold til den jeg føler over alle de utropstegnene. And all those exclamation marks, you notice? A sure sign of someone who wears his underpants on his head. - Terry Pratchett 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol i sinnet Skrevet 5. november 2011 #13 Del Skrevet 5. november 2011 Det er så ubeskrivelig stygt, at hele kroppen min vrir seg av smerte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Huff jeg må si meg litt enig Høres så ehhhhh, vet ikke........ Barnslig ut? Vi har vært gift i 3 år, og det kunne ikke falt meg inn og si " typen og jeg skal ut og spise middag" MEN det er min mening, og han har et navn så jeg fortrekker og bruke det eller mannen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 5. november 2011 #14 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Huff jeg må si meg litt enig Høres så ehhhhh, vet ikke........ Barnslig ut? Vi har vært gift i 3 år, og det kunne ikke falt meg inn og si " typen og jeg skal ut og spise middag" MEN det er min mening, og han har et navn så jeg fortrekker og bruke det eller mannen min. Jeg synes det ser ufattelig barnslig ut å skrive masse punktum, stor bokstav midt i en setning og masse ekstra bokstaver i ord. Verst er det å.skrive "og" for "å". Det synes typen min og. Vi formelig vrir oss i smerte når vi ser sånt, typen og jeg. Endret 5. november 2011 av chikako 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. november 2011 #15 Del Skrevet 5. november 2011 Det er så ubeskrivelig stygt, at hele kroppen min vrir seg av smerte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er myye mer irriterende når jenter med kjæreste eller samboer kaller han mannen sin. det føler jeg blir totaaalt feil når man ikke er gift. Er så mange som gjør det i stavanger. Irriterer meg grenseløst. Har lyst å si "Han er ikke mannen din, dere er bare kjærester. har du lyst å kalle han mannen din så for faen gift deg". Mye bedre å si typen syns jeg. Kjæresten går og an men syns det passer bedre på oslodialekt siden de kan si kjærstn som er mye kortere å si. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. november 2011 #16 Del Skrevet 5. november 2011 Huff jeg må si meg litt enig Høres så ehhhhh, vet ikke........ Barnslig ut? Vi har vært gift i 3 år, og det kunne ikke falt meg inn og si " typen og jeg skal ut og spise middag" MEN det er min mening, og han har et navn så jeg fortrekker og bruke det eller mannen min. Men nå er jo du gift. Da blir det plutselig feil å si typen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koseklumpen Skrevet 5. november 2011 #17 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Hva er galt med ordet typen da? Jeg liker ikke å skrive mannen min fordi jeg forbinder det med at man skal være gift, så det blir feil for meg. Kjæresten føler jeg blir for useriøst(forstå det den som kan ). Kan skrive samboeren min, noe jeg også gjør, men det må da være lov å variere litt innimelom? Endret 5. november 2011 av Koseklumpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 5. november 2011 #18 Del Skrevet 5. november 2011 Jøss, så mange frekke svar her. Føler dere dere virkelig så truffet av dette innlegget at dere synker ned til hennes nivå og hakker på alt av skrivefeil? Ja, TS la fram innlegget sitt på en litt ufin måte, men jeg er sikker på at det er en hel del ord dere andre ikke liker også, uten at det gir oss rett til å hakke på skrivekunnskapene deres. Dra inn klørne folkens! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unic0rn Skrevet 5. november 2011 #19 Del Skrevet 5. november 2011 Det er så ubeskrivelig stygt, at hele kroppen min vrir seg av smerte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #20 Del Skrevet 5. november 2011 Typen min er sterkere enn typen din, så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå