AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Har forstått det sånn at damer ligger flate etter mannen, men hvorfor? Han er jo ikke så veldig mye å se på?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Jeg er dame og jeg forstår heller ikke hva som er greia med ham. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Jeg tror greia ble skapt i Bridget Jones' Diary (boken) hvor Bridget sikler over Colin Firth i våt skjorte med referanse til Austenfilmen han spilte i. Vips tok alle jenter over den greia og det ble et etablert faktum at Colin Firth er en hunk.
Chiyo Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Jeg tror det har noe med at han er Mr. Darcy. Nå er jeg ikke "In Love" med Collin Firth, men han ser ikke så gale ut akkurat. Han begynner å bli litt gammel nå da, han har jo passert 50, men han ser litt bra ut enda. 3
Gjest *Røyskatt* Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Jeg tror det har noe med at han er Mr. Darcy. Jepp. Det sitter igjen fra mr. Darcy. Han kan bli så gammel som han vil, men jeg kommer alltid til å huske ham som den surmulende fyren son man ser gå over hagen sin med åpen skjorte.. 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Jeg tror det har noe med at han er Mr. Darcy. Det har ALT å gjøre med at han er Mr. Darcy! 7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 Hm, jeg er ikke 20 en gang men syns fortsatt han er ganske kjekk! Noen forklaring på hvorfor har jeg ikke, det bare er sånn. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Jeg synes i hvert fall han er vesentlig kjekkere enn de fjortisidolene man ser nå til dags. Spesielt ser han bra ut med skjegg. Jeg har fått mer og mer sansen for skjeggete menn nå om dagen, nå som det virker som det er in å vokse hele kroppen så man ser ut som et småbarn. :gjeiper: 4
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 Jeg har ikke noen spesiell interresse for utseendet hans, eller han som privatperson, men han tolker sine roller på en måte som er unik for ham. Det er helt klart Mr. Darcy som jeg også vil huske ham for inn i evigheten, men han har gjort mange filmer og er en spesiell type skuespiller som jeg liker. Litt småtørr og "engelsk"... Me like! 3
Cata Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 Akkurat det lurte jeg også på da jeg så "Bridget Jones dagbok". Men så har jeg heller aldri sett ham som Mr. Darcy, så jeg har muligens gått glipp av triggeren.
Momseguri Skrevet 5. november 2011 #11 Skrevet 5. november 2011 Du mener Mr. Darcy Men nå når jeg tenker på det er det jo egentlig litt rart ja. Jeg er ung, og har bare sett Austen filmen en gang for mange mange år siden. Allikevel. Han er veldig flink skuespiller da, og han spiller jo ofte en sånn type man vil ha. Liker ham i alt egentlig, og er ganske fornøyd med det 1
Bloodless Skrevet 5. november 2011 #12 Skrevet 5. november 2011 Har vel litt med sjarm å gjøre også, tenker jeg? For SÅ kjekk er han ikke, men det er noe med ham.
HedvigR Skrevet 5. november 2011 #13 Skrevet 5. november 2011 Jeg har ikke sett ham som Mr. Darcy. Han er en normalt kjekk mann, men det som gjør det for meg er at han ser utrolig snill ut! Øynene hans utstråler virkelig godhet (hehe, det hørtes klissete ut det) og han virker veldig sjarmerende 3
Mynona Skrevet 5. november 2011 #14 Skrevet 5. november 2011 Skjønner ikke jeg heller... Trodde først det var Colin Farrell du spurte om (derfor jeg klikket meg inn i tråden), for han synes jeg er mye kjekkere.
MagicaFraFyll Skrevet 5. november 2011 #15 Skrevet 5. november 2011 (endret) Heter rollefigurene hans kun Darcy, mon tro? Mark Darcy i Bridget Jones, Mr. Darcy........ Han hadde nok fått viljen sin med meg, om han oppførte seg propert og gentlemanaktig, på ekte engelsk vis. Han skulle selvsagt ha snakket RP-engelsk og fristet meg med sjokolade og rødvin. Sjokoladen skulle ha blitt halvveis smeltet og ringlet over meg.....Kjør film! Endret 5. november 2011 av MagicaFraFyll 1
Vulpes Skrevet 5. november 2011 #16 Skrevet 5. november 2011 Mr. Darcy... *Sukk* (Og jeg leste boken før jeg så noen av filmene, og ble betatt av karakteren allerede da.) Ellers er vel kanskje greia med Colin Firth det at han har mye sjarm? Vet ikke, har aldri vært opptatt av ham.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #17 Skrevet 5. november 2011 Hva med Hugh Grant, han er jo også en kjekk engelsk mann?
Gjest *Røyskatt* Skrevet 5. november 2011 #18 Skrevet 5. november 2011 Heter rollefigurene hans kun Darcy, mon tro? Mark Darcy i Bridget Jones, Mr. Darcy........ Noen ganger heter de kong George og Eller Bertie Søt der og! 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2011 #19 Skrevet 5. november 2011 (endret) Nei, Hugh Grant er ikke en kjekk en. Han spiller alltid en veldig forfjamset rolle, uansett hvilken film det er i. Jeg finner det veldig ufascinerende og jeg liker ham ikke i det hele tatt. Endret 5. november 2011 av Margareth
2shy Skrevet 5. november 2011 #20 Skrevet 5. november 2011 Colin Firth er en gjennomsnittelig kjekk mann, som utstråler godhet og trygghet. Ja takk til en sånn mann 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå