AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Hei! Er det noen som maler på stearinlys (kubbelys) her, og som vet om noen steder (gjerne linker) hvor jeg kan hente inspirasjon? Har kjøpt spesiell maling (en slags penner) på Panduro, så nå er det bare å sette i gang. Tenkte det kunne bli noen koselige julelys ut av det. Men trenger sårt insirasjon og ideer!
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Jeg har brukt slike penner til å male på mine egne lys, men lager motiver etter eget hode. Resultatet sitter bra og jeg er fornøyd med effekten. Det eneste litt dumme er at det er luftlommer i pennene noen ganger og da blir streken brutt. Ingen krise, men det hadde blitt finere med en hel strek. Lykke til med dekorletingen.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Det blir kjempefint synes jeg! Jeg fant noen enkle engler og litt diverse motiver fra et annet sted (ikke lysmaling) som jeg bruker, og så litt fra mitt eget hode. TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå