Gå til innhold

Jeg ble brutalt banket opp av en gjeng ekorn

Anbefalte innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Men på politistasjonen bare lo de av meg. Og kalte meg svekling mens de stod rundt meg og pekte og lo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:skratte: slutt med det røret nå. du ble ikke banket opp av ekorn
  • Liker 1
Skrevet

what?

Skrevet (endret)

Ekorn er ikke til å spøke med!

Endret av Rumle
Skrevet

Ekorna nå til dags. De er noen skikkelige gangstere, altså. De der ekorn-gjengene i storbyene burde vært bura inne for lengst. Med bare en kongle på deling. :kjefte:

Myndighetene burde virkelig ta tak i dette store samfunnsproblemet, altså, før det sklir ut enda mer enn det alt har gjort. :rope:

• Liker 2
Gjest Corto Maltese
Skrevet

:skratte: slutt med det røret nå. du ble ikke banket opp av ekorn

Jo det gjorde jeg

Tror du virkelig at jeg ville diktet noe slik opp.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Ekorna nå til dags. De er noen skikkelige gangstere, altså. De der ekorn-gjengene i storbyene burde vært bura inne for lengst. Med bare en kongle på deling. :kjefte:

Myndighetene burde virkelig ta tak i dette store samfunnsproblemet, altså, før det sklir ut enda mer enn det alt har gjort. :rope:

Enig

jeg føler meg ikke tygg og gå ute blant disse ekornene som vandrer rundt fra tre til tre og ser ned på meg. Som kan angripe meg når som helst når jeg er ute.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

de er livredde mennesker :natti: når du går til politiet for en sånn fillesak, så får du tåle at de ler.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Bare vent til det skjer deg at du blir banket opp av en gjeng ekorn da vil nok pipa få en annen lyd.

Skrevet

Bare vent til det skjer deg at du blir banket opp av en gjeng ekorn da vil nok pipa få en annen lyd.

Det er du som er romvesen, er det ikke?

I så fall kan jeg godt forstå at ekorn er skremmende. De er kjappe, og de har skarpe tenner.

Kanskje de gjennomskuet menneskeforkledningen din og så på deg som en trussel? Kanskje dere romvesner lukter kongle, og at de trodde du var et gigantisk, vandrende matfat?

Gjest Seniorita
Skrevet

:fnise:

Skrevet

Full støtte til den Maltesiske trådstarteren! :opplyser:

Jeg har selv opplevd å bli omringet av angrepslystne pitbull-ekorn og kan underskrive på sannhetsgehalten i trådens start.

Skrevet (endret)

Dere får skylde på dere selv, når dere tydeligvis går rundt utendørs på steder der det er trær og praktisk talt ber om det! :kjefte:

Trekk i full kamuflasje og spray på litt ørnelukt så slipper dere henvendelser fra ekorngjenger.

Endret av absinthia
  • Liker 1
Skrevet

...men jeg sa ikke at det for min del var en negativ opplevelse da... :lur:

Gjest Heloise
Skrevet

Hadde de veldig lyst på nøtta di? Eller nøttene? Klin kokos?

Gjest Nuppdupp
Skrevet

hvordan er psyken i dag? ser du kakelakker på størrelse med biler også? jeg kjenner en som så det etter at noen hadde puttet noe i drinken hans

Gjest Corto Maltese
Skrevet

hvordan er psyken i dag? ser du kakelakker på størrelse med biler også? jeg kjenner en som så det etter at noen hadde puttet noe i drinken hans

Psyken min er helt fin

hvordan kan jeg se noe slikt. Det finnes ingen kakelakker som er på størrelse med bilder

Skrevet

You deserved it!

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Psyken min er helt fin

hvordan kan jeg se noe slikt. Det finnes ingen kakelakker som er på størrelse med bilder

JOOOO :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...