Gå til innhold

Konsert-antrekk. Trenger meninger!

Med eller uten slipset?  

20 stemmer

1. 1. Med eller uten slipset?

• MED
      4
    • UTEN
      16

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg spille konsert, og antrekket vårt skal være "Svart underdel og hvit overdel"

Har tenkt til å ha en svart høytlivsbukse, og en hvit skjorte.. Og så fant jeg et dritkult svart slips med hvite noter på som jeg syns passet bra!

Tror dere dette 'ødelegger' for den hvite overdelen? Eller tror dere det er greit?

Her er bilde av antrekket forresten.. Syntes ikke det var like fint uten slipset, så håper jeg kan ha det! LINK.

Skrevet

Synes ikke det var noe fint med slips, men det er vel mest fordi jeg synes slips passer til en ting og det er sammen med dress til GUTTER:)

Tror nok det blir like fint uten!

• Liker 1
Gjest Heloise
Skrevet

Antrekket var innmari kult! Men kanskje kulere med et kortere slips? Et kort "jenteslips" i kun svart? :)

Skrevet

Hmmm. Uten tror jeg. Skal du ha belte til?

Skrevet

definitift finest uten slipset! :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Uten. Greia er vel at dere skal være noenlunde nøytrale i påkledning/farger. Slipset hørtes morsomt ut, men blir litt blikkfang tror jeg.

Skrevet

Brukte ikke slipset! :) Og ser nå at dere heller ikke likte det, så da har vi nok samme smak :gjeiper:

Med et par svarte pumps ble det meget bra! (Er en høytlivsbukse med fin glidelåsdetalj bak.. Siden jeg hadde skjorten helt kneppet opp, trengte jeg derfor ingen smykker.) men ble fint med et par glitrende øredobber til ;p

Og konserten gikk bra. Gad, jeg elsker å spille. :rodmer: Det er sexy med jenter og tromboner forresten.. Hvis dere ikke viste det fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...