Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere her inne som har sett den filmen?

Har ikke gjort det, men når jeg var i usa i sommer så spilte de inn Spiderman II og da fikk jeg sett mange av scenene, noe som var ganske morro.

Så derfor lurer jeg på om den var sånn helt grei? Bare sånn at jeg kanskje burde se eneren først. (Jeg må uansett se 2'ern når den kommer) :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes filmen var litt kul jeg! Men jeg liker jo litt sånn type film. Mannen min synes den var teit...

Er du oppe så sent du da xeyes?! 03:36... Orker ikke det jeg... :-?

Skrevet

Jeg syns den var ganske så kul jeg! Er riktignok fan av filmatiseringer av gamle tegneserier, men denne var absolutt blandt de beste innen sjangeren. Syns det var litt lite action, at de brukte veldig lang tid på å introdusere karakteren, men absolutt verdt å få med seg. Og spesielt hvis du skal se 2ern.

Nå gleder jeg meg bare massemassemasse til Hellboy!

Skrevet

Skuffende film. Levde absoulutt ikke opp til mine forventninger. Og på grunn av denne filmen er jeg møkk lei alle tegneserier som absolutt skal gjøres om til film.

Skrevet

Så filmen to ganger på kino (en gang for godkjenning, en gang sammen med ungen) og koste meg begge gangene. Er litt lei av den nå -ungen har den på video... :ler:

Skrevet

Syns den var lunken. Midt på treet egentlig. Får ikke så mye ut av den, om du tenker på selve kinoopplevelsen. Men sikkert grei nok å se om du bare vil se en film som er typisk Hollywood.

Skrevet

jeg må innråømme at jeg som i utgangspunktet ikke like den typen film ble positivt overrasket. Den var slettes ikke verst! Jeg kunne fint sett den igejn for å si det sånn. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

syns den var helt grei jeg:)

men så liker jeg slike "enkle" filmer også... :oops:

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Spiderman fås på DVD til kr. 99 flere steder.

Skrevet

Så Charlies Angels 2. Den er like enkel. Elller kansje ett hakk dårligere enn Spiderman til og med.

Skrevet

Jeg liker egentlig ikke sånne tegneseriefilmer - men spiderman syntes jeg faktisk var ganske bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...