Gjest Seniorita Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 (endret) Endelig blir jeg en gift kvinne! Bryllupet er 2.juni 2012. Jeg har drømt om mitt bryllup siden jeg var ei lita jente. Det eneste jeg ikke har hatt er den rette mannen. Det er så mye som må gjøres før bryllups dagen, så mye som må planlegges. Vi må bestille en kokk. Servitør(er). Bestille innbydelseskort Bestemme oss for hva vi skal spise. Reise med danskebåten for å handle inn billig vin, øl, champagne, likør, brus osv. Bestemme oss for om vi skal pynte kirka. Finne bilen vi skal kjøre med. bestille brudekake. Kjøpe gifte ringer. Pynte lokalet til festen etter vielsen. Ja, som sagt så er det mye som må gjøres før den store dagen. Til nå så har vi fikset et lokal, snakket med kirkekontoret Jeg har ei venninne som er frisør så hun skal fikse meg på håret, så det er fikset. Jeg skal sminke meg selv, så det er også fikset. Min forlover har ei venninne som er fotograf, så det er også fikset. Jeg har allerede funnet mitt brudekjole. Den bestilles via internett fra dinodirect.com. (Der er det forresten mange fine og ikke minst billige brudekjoler, anbefales på det strekeste til brides to be!) Jeg skal også bestille kjoler til min forlover (som er min bestevenninne helt fra barndommen) og til min lillesøster som er brudepike. http://p.lefux.com/61/20110619/A30600000H/maternity-bridal-gown-wedding-dress-satin-organza-ruffle-rou-1372439-yfbig.jpg My husband to be har kjøpt dressbukse og skjorte. Dressjakke eller vest har han ikke fått kjøpt enda. vår datter på 6 mnd med navn Nathalie skal forhåpentligvis være brudepike. Men det kommer helt an på hvor stødig hun er på sine ben når hun er 1 år og 2 mnd gammel(Hun er 6 mnd nå). Så vi må også finne en fin kjole til henne. But where to buy it? Om det er sånn at lille nathalie ikke er stødig nok så har jeg en annen brudepike som skal gå opp alteret uansett. Min lillesøster på 13 som da er 14. Vi skal be 50-60 stykk, så det blir ganske så stort! Dette blir en spennende dag!! Og de neste 6 mnd kommer til å bli hektiske, men samtidig veldig gøy og spennende! Mer oppdateringer kommer. Endret 8. november 2011 av Madelene1
Gjest Seniorita Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Tusen takk. Ja, dette blir spennende!
Gjest Seniorita Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 (endret) Til mandag skal meg hun og hun som er min forlover skal til byen for å ta mål. Mål av hofter brystparti midje, Ja alt som må måles før brudekjolen skal bestilles! Idag var vi på IKEA og handlet inn litt servietter til bryllupet. Hvite med en rosa rose på. Kanskje litt vell tidlig å kjøpe servietter allerede nå, men jo fortere alt er klart jo mindre stress blir det når det nærmer seg! Endret 5. november 2011 av Seniorita
postkassen Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Endelig blir jeg en gift kvinne! Bryllupet er 2.juni 2012. Jeg har drømt om mitt bryllup siden jeg var ei lita jente. Det eneste jeg ikke har hatt er den rette mannen. Det er så mye som må gjøres før bryllups dagen, så mye som må planlegges. Vi må bestille en kokk. Servitør(er). Bestille innbydelseskort Bestemme oss for hva vi skal spise. Reise med danskebåten for å handle inn billig vin, øl, champagne, likør, brus osv. Bestemme oss for om vi skal pynte kirka. Finne bilen vi skal kjøre med. bestille brudekake. Kjøpe gifte ringer. Pynte lokalet til festen etter vielsen. Ja, som sagt så er det mye som må gjøres før den store dagen. Til nå så har vi fikset et lokal, snakket med kirkekontoret Jeg har ei venninne som er frisør så hun skal fikse meg på håret, så det er fikset. Jeg skal sminke meg selv, så det er også fikset. Min forlover har ei venninne som er fotograf, så det er også fikset. Jeg har allerede funnet mitt brudekjole. Den bestilles via internett fra dinodirect.com. (Der er det forresten mange fine og ikke minst billige brudekjoler, anbefales på det strekeste til brides to be!) Jeg skal også bestille kjoler til min forlover (som er min bestevenninne helt fra barndommen) og til min lillesøster som er brudepike. http://p.lefux.com/61/20110619/A30600000H/maternity-bridal-gown-wedding-dress-satin-organza-ruffle-rou-1372439-yfbig.jpg My husband to be har kjøpt dressbukse og skjorte. Dressjakke eller vest har han ikke fått kjøpt enda. vår datter på 6 mnd med navn Nathalie skal forhåpentligvis være brudepike. Men det kommer helt an på hvor stødig hun er på sine ben når hun er 1 år og 2 mnd gammel(Hun er 6 mnd nå). Så vi må også finne en fin kjole til henne. But where to buy it? Om det er sånn at lille nathalie ikke er stødig nok så har jeg en annen brudepike som skal gå opp alteret uansett. Min lillesøster på 13 som da er 14. Vi skal be 50-60 stykk, så det blir ganske så stort! Dette blir en spennende dag!! Og de neste 6 mnd kommer til å bli hektiske, men samtidig veldig gøy og spennende! Mer oppdateringer kommer. Den brudekjolen var nydelig! Lykketil med bryllups planene og bryllupet.
Gjest Seniorita Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Tusen takk. Ja, jeg syns også den er veldig fin! Den var veldig billig også. Husker ikke helt pris her og nå, men mellom 1000-2000 kr.
Gjest Madelene1 Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 Jeg merker at jeg begynner å få litt nerver ang bryllupet! Jeg vet at det er mange mnd til jeg skal gifte meg, men tiden går fort og plutselig er vi der! Jeg er litt usikker på når vi skal sende ut innbydelsekort. Vi gifter oss i juni så da burde jeg vel få sendt ut kortene i februar/mars? jeg håper så at lille tutta er stødig nok på bena til å være brudepike. <3 Jeg får bare vente i spenning å se.
Ninnin86 Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 NYDELIG kjole! Gratulerer med forlovelsen, og lykke til med planleggingen! Fra en bride-to-be til en annen
Gjest Madelene1 Skrevet 24. november 2011 #9 Skrevet 24. november 2011 Tusen takk og det samme til deg! Når er det din store dag er? :D
Amens Skrevet 24. november 2011 #10 Skrevet 24. november 2011 Ja kjoler på sånee sider blir fort billilgere når man ikke trenger å hyre designer eller gjøre photoshoot;) Leter etter min drømmekjole der nå^_^ Og gratulerer så mye!
Gjest Madelene1 Skrevet 24. november 2011 #11 Skrevet 24. november 2011 Takk og det samme til deg. Når gifter du deg? Ja, takk gud for disse nettsidene sier jeg bare! :gjeiper: Det er så mange fine kjoler der inne så jeg blir forbauset om du ikke finner en du faller for. Får jeg se bilde når du har funnet den?
Amens Skrevet 24. november 2011 #12 Skrevet 24. november 2011 Takk og det samme til deg. Når gifter du deg? Ja, takk gud for disse nettsidene sier jeg bare! :gjeiper: Det er så mange fine kjoler der inne så jeg blir forbauset om du ikke finner en du faller for. Får jeg se bilde når du har funnet den? Det står nå mellom to kjoler som jeg har funnet på DHgate.com: www.dhgate.com/the-noblest-dress-strapless-lace-embellished/p-ff8080813184cbb801319027368a4e0f.html http://www.dhgate.com/2011-new-top-mori-perfect-bride-wedding-dress/p-ff8080812f9aa0b8012f9c36eac2042d.html Selger kan lage matchende bolero til denne. Jeg står brud 11.august.2012^_^
Gjest Madelene1 Skrevet 24. november 2011 #13 Skrevet 24. november 2011 Det står nå mellom to kjoler som jeg har funnet på DHgate.com: www.dhgate.com/the-noblest-dress-strapless-lace-embellished/p-ff8080813184cbb801319027368a4e0f.html http://www.dhgate.com/2011-new-top-mori-perfect-bride-wedding-dress/p-ff8080812f9aa0b8012f9c36eac2042d.html Selger kan lage matchende bolero til denne. Jeg står brud 11.august.2012^_^ Nydelige! Skikkelig prinsesse kjoler. De var jo ikke så dyre heller. Har dere begynt å planlegge? Hvordan skal du ha håret og skal du ha slør, tiara eller noe annet? jeg er så usikker på hva jeg skal ha til håret og hvordan jeg skal ha det.. Lurer litt på om jeg skal ha slør, men samtidig så vil jeg også ha "diamanter" hengende i håret. Ikke lett dette. Vi har begynt å planlegge nå. Det er jo ikke så lenge til bryllupet vårt.
Amens Skrevet 24. november 2011 #14 Skrevet 24. november 2011 Vi skal begynne å plalegge nå, har vert litt vanskelig før siden gubben har lest til en eksamen. Kjoler har jeg selfølgelig begynnt å se på den dagen han fridde;) Jeg vil ikke ha slør, har lyst å ha håret opp med noen vintage stil spenner og slik, synes det er så vakkert! Men det kommer veldig an på hvor langt håret mitt er blitt dag, det er skuldelangt nå og det blir ikke klippet igjen før det nærmer seg. Søstra mi er frisør så hun skal få fikse det. Også var de pengene spart;) Hun kan og sminke. Jeg har ikke fryktelig lyst å bruke mye penger, men jeg vil ha en elegant mottakelse med god mat i pene lokaler. Har jo b are tenkt å ha slik fest en gang;)
Ninnin86 Skrevet 24. november 2011 #15 Skrevet 24. november 2011 Tusen takk og det samme til deg! Når er det din store dag er? :D Gifter meg 18.februar, jeg! Så det nærmer seg veldig
Gjest Madelene1 Skrevet 25. november 2011 #16 Skrevet 25. november 2011 Vi skal begynne å plalegge nå, har vert litt vanskelig før siden gubben har lest til en eksamen. Kjoler har jeg selfølgelig begynnt å se på den dagen han fridde;) Jeg vil ikke ha slør, har lyst å ha håret opp med noen vintage stil spenner og slik, synes det er så vakkert! Men det kommer veldig an på hvor langt håret mitt er blitt dag, det er skuldelangt nå og det blir ikke klippet igjen før det nærmer seg. Søstra mi er frisør så hun skal få fikse det. Også var de pengene spart;) Hun kan og sminke. Jeg har ikke fryktelig lyst å bruke mye penger, men jeg vil ha en elegant mottakelse med god mat i pene lokaler. Har jo b are tenkt å ha slik fest en gang;) Jeg har også gratis frisør så det er mye penger spart der. Jeg har sett litt rundt på nettet hva det koster og gjøre det på en salong og det er jo helt latterlig at det kan være så dyrt! Ja, dette er noe som skjer en gang, (sannsynligvis) så man vil jo at alt skal være perfekt. Skal dere servere alkohol, leker osv? Vi tenker at vi skal ha karaoke
Gjest Madelene1 Skrevet 25. november 2011 #17 Skrevet 25. november 2011 Gifter meg 18.februar, jeg! Så det nærmer seg veldig OI!!! Det er ikke lenge til!! :D Skal dere ha mange folk i kirka/festen? Hva skal dere gjøre etter vielsen? Uff, jeg kom til å tenke på (vet ikke hvorfor jeg plutselig kom på det) ei jeg kjenner giftet seg når hun var i 7. mnd. Hun fant ut at hun skulle drikke og drakk seg dritings. Høygravid brud, dritings i byen.
Ninnin86 Skrevet 25. november 2011 #18 Skrevet 25. november 2011 (endret) OI!!! Det er ikke lenge til!! :D Skal dere ha mange folk i kirka/festen? Hva skal dere gjøre etter vielsen? Uff, jeg kom til å tenke på (vet ikke hvorfor jeg plutselig kom på det) ei jeg kjenner giftet seg når hun var i 7. mnd. Hun fant ut at hun skulle drikke og drakk seg dritings. Høygravid brud, dritings i byen. Nei, nå er det jammen ikke lenge igjen! Gleder meg som en liten unge, og har allerede det meste i boks Vi har invitert 112 stk både til middag og kaffe, så det blir et stort selskap! Det blir kirkelig vielse, og etter kirken skal vi først ta bilder, for så å reise til den gården hvor resten av selskapet skal være Her blir det bonderomantikk for alle penga Gleder meg veldig, og selvfølgelig mest til å bli kona til min kjære! Men tror det blir veldig gøy FØR vi skal i kirken også. Forloveren min og jeg skal bo på suite, og skal ha champagnefrokost og greier Også kommer mamma, som er frisør, for å hjelpe til med hår, sminke og påkledning! Bare et halvt år til det blir din tur også, da Mitt råd er å nyte planleggingstiden, ikke stress! Viktig å kose seg Full og høygravid brud??! For det første mener jeg at en brud ikke skal bli "full"! Det er skikkelig vulgært. Jeg skal i allefall huske alt jeg har gjort den kvelden! Men at hun er høygravid er jo toppen av kransekaka!! Endret 25. november 2011 av Ninnin86
Gjest Eurodice Skrevet 25. november 2011 #19 Skrevet 25. november 2011 [quote name='Madelene1' timestamp='1320446735' post='9954278' Reise med danskebåten for å handle inn billig vin, øl, champagne, likør, brus osv.
Amens Skrevet 25. november 2011 #20 Skrevet 25. november 2011 Tror jeg nesten har bestemt meg for hvilke sko jeg skal ha på bryllupsdagen min: http://www.brandos.no/iron-fist/gold-digger-zombie-stomper-if14-ifl0928-pnk-pink/a41630Og denne kjolen: http://www.dhgate.com/2011-new-top-mori-perfect-bride-wedding-dress/p-ff8080812f9aa0b8012f9c36eac2042d.html Jeg har forresten tattoveringer som dekker hele høyrearmen og deler av venstre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå