Gå til innhold

Jeg er horny i kveld!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kom an damer, la oss snakke om det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke direkte kåt, men i det lune hjørnet! ;)

Skrevet (endret)

Fjernet

Endret av Blod
Skrevet

Jeg er i laaaaaaaaang forførelsesprosess-humør i kveld. Uhemmet flørting, et par flasker vin. Blikk...

I steden sitter jeg her. :gjeiper:

Skrevet

Jepp, kulle gjerne hatt min meget dyktige date her nå, altså. Han har fått et nytt mål - skal snakke meg til orgasme. Trodde ikke det var mulig, men det er det nok. :hoppendeglad:

Mental tenning deluxe.:rodmer:

Skrevet

Jepp, kulle gjerne hatt min meget dyktige date her nå, altså. Han har fått et nytt mål - skal snakke meg til orgasme. Trodde ikke det var mulig, men det er det nok. :hoppendeglad:

Oooh...Nice! :)

Skrevet

jeg er alltid horny. lol :rodmer:

+1 på deg!

Skrevet

jeg har nettopp kjørt en buttplug opp i rumpa. Ahh, så deilig det er! brukte ikke glidemiddel eller noe. Liker at det gjør litt vondt å få den inn. Skulle ønske en stor sterk mann kunne komme å ta meg hardt med en eneste gang

Skrevet

jeg har nettopp kjørt en buttplug opp i rumpa. Ahh, så deilig det er! brukte ikke glidemiddel eller noe. Liker at det gjør litt vondt å få den inn. Skulle ønske en stor sterk mann kunne komme å ta meg hardt med en eneste gang

Haha, så du sitter med en buttplug i rumpa og snakker på forumet til kvinneguiden? :P

Skrevet

Haha, så du sitter med en buttplug i rumpa og snakker på forumet til kvinneguiden? :P

wow, du kan lese og gjenta det jeg skriver.. grats!

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Ah, det hadde jeg glemt! Thanks for the reminder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...