AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Kom an damer, la oss snakke om det!
MagicaFraFyll Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Jeg er ikke direkte kåt, men i det lune hjørnet!
Blod Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 (endret) Fjernet Endret 28. august 2017 av Blod
MagicaFraFyll Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Jeg er i laaaaaaaaang forførelsesprosess-humør i kveld. Uhemmet flørting, et par flasker vin. Blikk... I steden sitter jeg her. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Jepp, kulle gjerne hatt min meget dyktige date her nå, altså. Han har fått et nytt mål - skal snakke meg til orgasme. Trodde ikke det var mulig, men det er det nok. Mental tenning deluxe.
MagicaFraFyll Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Jepp, kulle gjerne hatt min meget dyktige date her nå, altså. Han har fått et nytt mål - skal snakke meg til orgasme. Trodde ikke det var mulig, men det er det nok. Mental tenning deluxe. Oooh...Nice!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 jeg har nettopp kjørt en buttplug opp i rumpa. Ahh, så deilig det er! brukte ikke glidemiddel eller noe. Liker at det gjør litt vondt å få den inn. Skulle ønske en stor sterk mann kunne komme å ta meg hardt med en eneste gang
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #11 Skrevet 5. november 2011 jeg har nettopp kjørt en buttplug opp i rumpa. Ahh, så deilig det er! brukte ikke glidemiddel eller noe. Liker at det gjør litt vondt å få den inn. Skulle ønske en stor sterk mann kunne komme å ta meg hardt med en eneste gang Haha, så du sitter med en buttplug i rumpa og snakker på forumet til kvinneguiden?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #12 Skrevet 5. november 2011 Haha, så du sitter med en buttplug i rumpa og snakker på forumet til kvinneguiden? wow, du kan lese og gjenta det jeg skriver.. grats! 1
Gjest Katten. Skrevet 5. november 2011 #13 Skrevet 5. november 2011 Jepp, kulle gjerne hatt min meget dyktige date her nå, altså. Han har fått et nytt mål - skal snakke meg til orgasme. Trodde ikke det var mulig, men det er det nok. Mental tenning deluxe. Ah, det hadde jeg glemt! Thanks for the reminder
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå