Gå til innhold

Katten min spise opp biffen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde nettopp ordnet oss en saftig indrefilet, bakt potet og peppersaus. Skal bare hente meg litt vin og da jeg kommer tilbake har katten tatt biffen MIN!

Han visste så inderlig godt at det var MIN biff! Forbanna katt :kjefte:

Jeg tror han er sjalu fordi jeg hadde jeg laget biff kun til meg og mannen og ikke til han. Katten er ganske veldressert og dette gjorde han med vilje!

Jeg dro han hardt i halen og kastet han langt ut i hagen. Nå vurderer jeg sterkt avvlivning på mandag. Jeg kan ikke ha det sånn.

Er bare så skuffa :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avliv den.

Godt er noen er enig! Mannen min syns det var litt drastisk, men han er så jævla veik.

Jeg kan ikke ha sånne egoistiske skapninger i livet mitt.

Skrevet

Du er klar over at en katt er et dyr? Om den finner et stykke kjøtt, er det klart den spiser det! Den har ikke gjort noe som rettferdiggjør å avlive den, men jeg synes du skal finne den et nytt hjem hos noen som faktisk er i stand til å vare på den.

• Liker 2
Gjest BabyBlue
Skrevet

Katter er katter. Noe mer enn det trenger du vel ikke å høre?

Skrevet

Du er klar over at en katt er et dyr? Om den finner et stykke kjøtt, er det klart den spiser det! Den har ikke gjort noe som rettferdiggjør å avlive den, men jeg synes du skal finne den et nytt hjem hos noen som faktisk er i stand til å vare på den.

Ærlig talt! Jeg unner da ingen andre å ha et sånt frekt krek! Nå syns jeg du var veldig ubetenksom.

Jeg tror han ble så redd at han ikke kommer hjem på en stund. Forresten så kunne jeg tenkt meg en annen katt. Han er ikke spesielt pen akkurat......

Gjest BabyBlue
Skrevet

Ok, du er et troll. Ikke la det at du har fritids i kveld gå utover normale mennesker...

Gjest Seniorita
Skrevet

Jeg hadde nettopp ordnet oss en saftig indrefilet, bakt potet og peppersaus. Skal bare hente meg litt vin og da jeg kommer tilbake har katten tatt biffen MIN!

Han visste så inderlig godt at det var MIN biff! Forbanna katt :kjefte:

Jeg tror han er sjalu fordi jeg hadde jeg laget biff kun til meg og mannen og ikke til han. Katten er ganske veldressert og dette gjorde han med vilje!

Jeg dro han hardt i halen og kastet han langt ut i hagen. Nå vurderer jeg sterkt avvlivning på mandag. Jeg kan ikke ha det sånn.

Er bare så skuffa :tristbla:

Haha. Du får gi katten din husarrest! :fnise:

Skrevet

lol. hvor gammel er den? har dere hatt den lenge? har han gjort sånn før? Man må nok bare forvente litt sånn av en katt, hvertfall i begynnelsen. Men den skjønner det etterhvert sålenge den får 'straff'.

er nok ikke noe grunn til å avlive den. når du setter en biff foran en katt så lurer jeg på hvorfor du skaffa deg en katt i det hele tatt :P

Skrevet

Ærlig talt! Jeg unner da ingen andre å ha et sånt frekt krek! Nå syns jeg du var veldig ubetenksom.

Jeg tror han ble så redd at han ikke kommer hjem på en stund. Forresten så kunne jeg tenkt meg en annen katt. Han er ikke spesielt pen akkurat......

Om det er noen som er ubetenksom her, så er det vel deg. Katter gjør ikke ting fordi de er frekke eller ønsker å irritere, de er dyr som gjør det som er naturlig for dem. Å spise kjøtt de finner er ikke annet enn naturlig.

Skrevet

DETTE ER ET TULLEINNLEGG!!

• Liker 1
Skrevet

Pet? :)

Nei, I wish! Pet har ihvertfall en snill katt!

lol. hvor gammel er den? har dere hatt den lenge? har han gjort sånn før? Man må nok bare forvente litt sånn av en katt, hvertfall i begynnelsen. Men den skjønner det etterhvert sålenge den får 'straff'.

er nok ikke noe grunn til å avlive den. når du setter en biff foran en katt så lurer jeg på hvorfor du skaffa deg en katt i det hele tatt :P

Jeg satt ikke biffen foran katten. Har ennå ikke skaffet meg kjøkken med bombesikker dør skjønner du. Jeg skulle også hatt en vollgrav rundt kjøkkenbordet inntil videre!

Katten ble fem år....

Skrevet

Om det er noen som er ubetenksom her, så er det vel deg. Katter gjør ikke ting fordi de er frekke eller ønsker å irritere, de er dyr som gjør det som er naturlig for dem. Å spise kjøtt de finner er ikke annet enn naturlig.

Vel, nå hadde jeg faktisk marinert det kjøttet i det vide og det brede. Biffen var råsterkt! Håper han sliter med magen i natt :(

Skrevet

Faen så lyst jeg fikk på biff nå.

Ja, det hadde jeg og! Så da skjønner du kanskje problemet mitt?

Gjest Katten.
Skrevet

Ja, det hadde jeg og! Så da skjønner du kanskje problemet mitt?

Skulle ønske det var denne Katten som tok den...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...