AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Jeg har redusert fettprosenten min, og har gått ned i cm over hele kroppen, bortsett fra på magen. Jeg har gått ned 5 cm over ryggen (bh-omkrets redusert fra 75 til 70), jeg har redusert 3 cm på hvert lår, 2 cm på hver legg, dobbelthaka er borte, hoftemålet har økt fra 90-92 cm (muskler), men midjemålet har bare gått ned 3 cm, fra 84 til 81 cm. Slik har det vært lenge nå. Jeg har som sagt klart å redusere fettprosenten min over hele kroppen, bortsett fra på magen. Hva søttan gjør jeg feil?
Gjest *Maja* Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Jeg har redusert fettprosenten min, og har gått ned i cm over hele kroppen, bortsett fra på magen. Jeg har gått ned 5 cm over ryggen (bh-omkrets redusert fra 75 til 70), jeg har redusert 3 cm på hvert lår, 2 cm på hver legg, dobbelthaka er borte, hoftemålet har økt fra 90-92 cm (muskler), men midjemålet har bare gått ned 3 cm, fra 84 til 81 cm. Slik har det vært lenge nå. Jeg har som sagt klart å redusere fettprosenten min over hele kroppen, bortsett fra på magen. Hva søttan gjør jeg feil? Du har jo gått ned i cm, også på magen, altså gjør du alt riktig. Du kan ikke styre hvor fettet forsvinner på kroppen. Du må bare fortsette som du gjør så vil fettet på magen også bli enda mer redusert
StrawberryQueen Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Skjønner godt hvordan du har det!!! Jeg var ganske lubben i barndommen min, og på ungdomsskolen bestemte jeg meg for å gjøre noe med det!! Nå veier jeg 57kg og er 177cm høy, men ikke noe til midje og en irriterende magevalk jeg har prøvd å trene bort det siste året.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå