Tapas Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 (endret) Må man vise legitimasjon for å booke hotellrom hvis man booker i skranken? hva med når man har bestilt fra internet? trenger man bare å gi referanse nummeret? eller må man vise legitimasjon i tillegg? Endret 4. november 2011 av Tapas
Gjest Consensio Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 I utlandet så må man vel alltid levere fra seg passet? Eller iallefall levere det inn så de får tatt kopi 1
Lijnn Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Nei, som regel skal du ikke trenge å vise legitimasjon ved booking av hotellrom, da heller ikke over internett. Det er i allefall ikke vanlig å måtte vise leg. Du trenger bare å oppgi navnet ditt når du skal sjekke inn
Lijnn Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 I utlandet så må man vel alltid levere fra seg passet? Eller iallefall levere det inn så de får tatt kopi I utlandet er det normalt ja.
Tapas Skrevet 4. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2011 Jeg mente her i Norge, ikke i utlandet. Takk for svar Lijnn
Gjest Nuppdupp Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 ja man må vise det. det har jeg alltid gjort hvertfall. men trenger ikke pass.. bare bankkort. dessuten trenger du å betale inn depositum. enten kontant eller med visa/mastercard
Tapas Skrevet 4. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2011 Ah håper ikke det. Tror at jeg bare skal ringe og spørre hotellet for sikkerhetsskyld. Takk uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå