Gå til innhold

Hvorfor bruker ikke FLERE kvinner PESSAR ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og mobbing.

Spørsmål tas på RR eller PM til meg.

SportyShorty, mod

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg tok ut min selv, men den var på vei ut selv, kjente jeg. Da hadde jeg hatt den i vel halvannet år.

Å ta den ut, var like lite vondt som å ta ut en tampong.

Å er det ikke sånne greier på spiralen som hekter seg fast?

Skrevet

Å er det ikke sånne greier på spiralen som hekter seg fast?

Den var overraskende myk og fleksibel. Hele greia var jo bare en spinkel liten sak, hadde sett for meg noe kjempedigert noe... :fnise:

Men jeg anbefaler ikke å ta dem ut på egenhånd, ville bare påpeke at det er mulig. Dette var som sagt noe jeg gjorde fordi den var på god vei ut av seg selv, og trådene var nesten helt ved skjedeåpningen. Så da tok jeg bare i et tak...

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Den var overraskende myk og fleksibel. Hele greia var jo bare en spinkel liten sak, hadde sett for meg noe kjempedigert noe... :fnise:

Men jeg anbefaler ikke å ta dem ut på egenhånd, ville bare påpeke at det er mulig. Dette var som sagt noe jeg gjorde fordi den var på god vei ut av seg selv, og trådene var nesten helt ved skjedeåpningen. Så da tok jeg bare i et tak...

Jeg har aldri sett en spiral så så for meg noe som ser ut som et trappetroll. Noe digert greie.

Skrevet (endret)

Jeg har aldri sett en spiral så så for meg noe som ser ut som et trappetroll. Noe digert greie.

Var litt sånn for meg også. Da jeg ble forklart at den visstnok skulle passe akkurat inn i livmora, tror jeg jeg ble mange nyanser blekere... :fnise: Kunne ikke for mitt bare liv se for meg hvordan dette skulle gå. Så fikk jeg se den, og ble liksom bare sittende å titte på den. Den var så liten, at den nesten ble søt.

Endret av Raven Emerald
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...