huzky Skrevet 9. desember 2003 #1 Del Skrevet 9. desember 2003 Er det mange som har fått influensa enda i år? Jeg har blitt syk idag. Vondt i halsen, tett i desa, trykk i hodet, slapp som bare søren, veksler fra glodvarm til iskald... har likevel ikke noe særlig i feber. Men slitsomt er det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 10. desember 2003 #2 Del Skrevet 10. desember 2003 Jepp - jeg er også den heldige vinner av influensa. Begynte på mandag. Føles som om jeg er banket opp, det er vondt i hele kroppen. Hadde ikke så mye feber første dagen, men nå har jeg 39,5 (og jeg sitter oppe midt på natten for jeg får ikke sove...) Pyton. Vi fikk tilbud om vaksine på jobben, men jeg takket nei. Kanskje jeg skal angre? Tror nok jeg må belage meg på å være borte hele uken, og at julebordet på fredag ikke får besøk av meg. Ja, ja. That's life. Jeg er egentlig bare glad for at jeg ikke er syk i jula, for da skal vi nordover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 10. desember 2003 #3 Del Skrevet 10. desember 2003 Ikke ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 10. desember 2003 #4 Del Skrevet 10. desember 2003 Da er vi flere i samme båt. Har hanglet lenge. Tett i nese, ondt i hals og ører, ondt i hodet, slapp. Men heller ikke jeg har hatt feber. Mulig det bare er en kraftig forkjølelse da, ikke influensa? Ikke vet jeg. Vel, er bedre nå, så jeg satser på å være på jobb igjen i morgen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. desember 2003 #5 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har heldigvis sluppet unna.. så langt! Rundt meg faller de som fluer.. Skummelt! Venninna mi har vært sykemeldt i 14dager med influensa. Hun har det ikke godt stakkar. God bedring til alle snørrunger der ute! Og måtte pesten holde seg unna min kropp i år! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 10. desember 2003 #6 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har blitt syk idag. Vondt i halsen, tett i desa, trykk i hodet, slapp som bare søren, veksler fra glodvarm til iskald... har likevel ikke noe særlig i feber. Høres ut som meg, det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 10. desember 2003 #7 Del Skrevet 10. desember 2003 vi har heldigvis sluppet unna.Huzky hoper du snart blir frisk . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 10. desember 2003 #8 Del Skrevet 10. desember 2003 Her i huset er vi heldiggvis friske. Men stakkars Murmeldyret ligger syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2003 #9 Del Skrevet 10. desember 2003 Her i huset er både jeg og gullet mitt syke...så vi pleier hverandre med smertestillende, lekker mat og en god film...! Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 10. desember 2003 #10 Del Skrevet 10. desember 2003 Har sluppet unna så langt jeg. Og glad er jeg for det. Håper jeg holder meg frisk i år også God bedring til alle influensa-syke der ute :trøste: Klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 10. desember 2003 #11 Del Skrevet 10. desember 2003 Her i huset er vi alle kjempeforkjøla. Lillemann har hatt supermasse feber og hoster og snørrer og ho mor er ikke så mye bedre. Mannemannen er vel han som holder seg best. Bare vi blir frisk til helgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m_h Skrevet 10. desember 2003 #12 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg hadde nettopp influensa i en uke,var opp i 40 i feber,ikke noe serlig,men er heldgivis ferdig med det til jul da.. Håper du snart blir frisk! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 10. desember 2003 #13 Del Skrevet 10. desember 2003 Kan være influensa, jeg. Jeg hadde det i forrige uke. Feber i 40, hardt og brutalt, og så ga det seg to dager etterpå. Så gikk det over i en kraftig forkjølelse. Er fortsatt forkjøla, men det er mye, mye bedre nå. Var borte tre dager fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå