sukker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Har brukt fertility friend som har gitt meg eggløsning 25 oktober, er da 10 dpo. tempen har vært: 17/10-36,5 18/10-glemte å teste 19-21/10- 36,4 22-23/10- 36,7--helg, testet senere enn vanlig 24/10-36,4 25/10-36,5 --EL ifølge fertility friend, ikke testet. 1dpo - 36,7 2dpo - glemte å teste 3dpo - 36,9 4-5 dpo - 37.0 6-8 dpo - 36.9 9dpo - 36.8, bittelitt blod/rosa utflod på formiddag. Ikke mer i løpet av dagen. 10dpo -36.9/37.0, litt rosa utflod/blod. litt mer enn igår, men fortsatt veldig lite. Kan dette være begynnelsen på mensen, og er ikke det da veldig kort lutealfase? Kan man bli gravid med så kort lutealfase? Skriver på mobil, så beklager om det er skrivefeil eller mye rot :-) Takk for svar.
sukker Skrevet 4. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 4. november 2011 På helgen skulle det stå tempet senere enn vanlig, ikke testet. På el-dagen er det riktig med "ikke testet" da jeg kun har tempet.
sukker Skrevet 4. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2011 <a href="http://www.fertilityfriend.com/home/38b0bb">My Ovulation Chart</a> Her er charten min..
Kommode Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Lutealfasen er ikke over før du får mensen på ordentlig, så det kan fortsatt hende den blir lengre
sukker Skrevet 5. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2011 Takk for svar. Ingen blødning i dag, iallefall ikke hittil. Jeg pleide før jeg ble gravis sist å blø/spotte mye mellom EL og ikm. Kan jo hende det er det som holder på å starte opp igjen. :-\
Athene Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 lutefasen er slutt første dag med ferskt blod, frem til det registrerer du spotting inn i fertilityfriend. Spotting i lutefasen kan tyde på progesteronsvikt eller svak livmorslimhinne, men kan også være helt tilfeldig. Du har jo klart å bli gravid før, så sannsynlighvis har dette ingenting å si for deg.
sukker Skrevet 6. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2011 Fortsatt ikke mensen, bare litt spotting. Det er ikke snakk om store mengder i det hele tatt.. Håper mensen holder seg unna til tirsdag/onsdag. Aller helst i flere mnd.. ;-) Når går tempen ned i forhold til når mensen dukker opp? Samme dag?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 Fortsatt ikke mensen, bare litt spotting. Det er ikke snakk om store mengder i det hele tatt.. Håper mensen holder seg unna til tirsdag/onsdag. Aller helst i flere mnd.. ;-) Når går tempen ned i forhold til når mensen dukker opp? Samme dag? Kan bare svare for meg selv, jeg vet ikke hva som er normalt eller kan være individuelt. Her går temperaturen litt ned siste dag i syklusen, og helt ned til nivået som er normalt før EL på første syklusdag.
sukker Skrevet 6. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2011 Takk for svar. Finner vel ut tidsnok hvordan det er for meg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå