AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 jeg har hatt mørkt brunt hår og avfarget det forrige uke hos frisøren slik at jeg nå har lyst brunt nå,MEN det er mye rødt som skinner igjennom etter avfargingene. Kan jeg kjøpe en farge på f eks vita og farge det selv over slik at det røde ikke synes, eller må jeg til frisør igjen? Tenkte på en kald blond/lysbrun farge. ps, jeg er naturlig lys.
Gjest NozMonster Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 det er nok best å gå til frisøren ja! om du vil ha bort absolutt alt av det røde skjæret, må du farge med en hårfarge som innholder grønt, og om du ikke har så mye peiling på fargekoder, så kan det være litt vanskelig å finne det selv i butikken
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 det er nok best å gå til frisøren ja! om du vil ha bort absolutt alt av det røde skjæret, må du farge med en hårfarge som innholder grønt, og om du ikke har så mye peiling på fargekoder, så kan det være litt vanskelig å finne det selv i butikken men har jeg krav på å få denne frisørtimen gratis? mener siden jeg ikke fikk det resultatet hun lovet? ts
Gjest NozMonster Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 men har jeg krav på å få denne frisørtimen gratis? mener siden jeg ikke fikk det resultatet hun lovet? ts er det mange dager siden du gjorde det hos frisøren da? de aller aller fleste retter på fargen gratis om man ikke er fornøyd ja! ihvertfall om du har gjort det hos en litt stor kjent kjede, som er veldig opptatt av at noen av kundene skal fortelle andre mennesker om at de ble misfornøyde hos nettopp dem!
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 er det mange dager siden du gjorde det hos frisøren da? de aller aller fleste retter på fargen gratis om man ikke er fornøyd ja! ihvertfall om du har gjort det hos en litt stor kjent kjede, som er veldig opptatt av at noen av kundene skal fortelle andre mennesker om at de ble misfornøyde hos nettopp dem! er en uke siden.. Men håper de retter det for det ts
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Nei, du kan ikke forvente å gå fra mørk til blond på en farging. Rødt vil uansett sitte litt igjen. Det beste er nok egentlig å stripe det nå, slik at du får naturlige nyanser i håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå