Gå til innhold

Spesialenheten på tv3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe kult? Verdt å se? Virker litt artig på reklamen, men det gjør vel de fleste serier :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble skuffet over den serien. Hadde gleda meg til det begynte, og jeg så den første episoden. Men synes det var ganske treigt og kjedelig. Prøvde meg med andre episode også, men da ble det så kjedelig at det bare sto på i bakgrunnen..

Gjest D_flatmajor
Skrevet

Det eneste som er litt kult med denne serien, er at den er norsk. Den er ikke noe spesielt, karakterene er stereotype/forutsigbare og handlingen er relativt kjedelig.

Det er min mening, iallefall.

Gjest Consensio
Skrevet

Syns norske spenningsserier har tatt et stort steg i riktig retning. De har nok fått litt hjelp av svenskene som er eksperter på dette.

Dog blir det litt flatt og det som irriterte meg såpass at jeg droppet hele serien var det at man ser så utrolig godt at det er kulisser på kontoret/HQ.... Det ser liksom alt annet enn naturlig ut.

Skrevet

Jeg liker serien veldig godt jeg! Nei, det er ikke akkurat CSI men helt ok underholdning.

• Liker 1
Skrevet

Tar opp serien og ser episoder innimellom. OK underholdning, "bra for å være norsk" kan en vel si. MEN jeg løser alltid saken lenge før de gjør det i serien....

Skrevet (endret)

Han typen som er sånn datageni irriterer meg litt, eller rettere sagt rollen hans. For meg virker det som det er et dårlig forsøk på en mannlig Garcia fra Criminal Minds....

Men helt grei underholdning forøvrig :)

Endret av MieH
Skrevet

Jeg synes også serien er grei å se på siden den er norsk, men det som irriterer meg (og jeg ser delvis på for å se om det blir løst) er at hun som skal ha hovedrollen, blir nedstemt hele tiden. Hun får ikke stille de spørsmålene hun er blitt opplært til å stille og hun får kjeft når hun hiver seg innpå. I siste episode sa hun nesten ingenting i det hele tatt. Hun skal jo være en "profiler" og hvis man sammenligner den gode serien med samme navn fra USA, så er dette direkte dårlig. Lurer i grunnen på hvorfor hun ble ansatt om de ikke vil høre på henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...