majan Skrevet 9. desember 2003 #1 Del Skrevet 9. desember 2003 hei hei, ja jeg trenger virkelig hjelp til og komme i julestemning. Pga forsinkelser i opppussing i huset er vi først ferdig nå. Og jeg har vasket tak og vegger for og få vekk det fine støvet som ligger absolutt overalt. MEn så er det desember da og julen nærmer seg med stormskritt. Men jeg er jo ikke i julestemning i det hele tatt, og jeg som er så glad i julen egentlig. Men det kan være at all opppussingen og to småbarn har gjort til at jeg er utslitt. Det er ihvertfall slik jeg føler det om dagen, får ikke sovet det jeg trenger og rekker heller ikke alt jeg burde gjort. Men en ting er sikkert julen kommer alikevel :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. desember 2003 #2 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg var på julekonsert i går, utrolig deilig å sitte å slappe av i kirken og få roen over seg. Hjalp meg hvertfall litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. desember 2003 #3 Del Skrevet 9. desember 2003 Start med å putte opp litt adventspynt. En stjerne og kanskje lys på et tre i hagen. Det gir koselig førjulstemning. Så setter dere dere ned og finner ut hva som er nødvendig til jul, og hva som kan droppes. Lag god lister, stryk så mye som mulig. Om du sliter deg ut blir det ikke noe koselig uansett, det er bedre å gjøre litt mindre, også heller kose seg litt mere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. desember 2003 #4 Del Skrevet 10. desember 2003 Slapp av i kvart ledig øyeblikk, set på noe deilig julemusikk, småputle litt med pynting og juleførebuingar - kjenn roen senke seg - og IKKJE stress. Jul blir det uansett! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 11. desember 2003 #5 Del Skrevet 11. desember 2003 Hvis det bare drysser ned litt snø snart er julestemningen i boks for min del - men det ser ikke lovende ut akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. desember 2003 #6 Del Skrevet 11. desember 2003 Og jeg for min del har vasket ned tak og vegger og hengt opp julepynt... Nå driver gubben og lager peis i stua..... Det støver ikke noe sææærlig... I fjor på denne tida fikk jeg fliser over kjøkkenbenken..... Skal slutte å vaske ned til jul jeg.... Skal bli deilig med peis, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 11. desember 2003 #7 Del Skrevet 11. desember 2003 Skal bli deilig med peis, da! Sitte foran peisen, CD med jule-sanger på i bakgrunnen, god drikke i glasset, julepynt i vinduet? Joda, jeg kan nok få litt julestemning uten snø også - får heller drysse litt melis på terrassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå