Gå til innhold

The Walking Dead, med spoilers

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Laget en tråd for de som har kommet lengre i serien The Walking Dead, og som vil spoile litt, og ellers diskutere serien.

Kjip avsløring på slutten av gårsdagens episode, sesong 2 episode 3.. Ellers håper jeg det blir mer action og mindre drama fremover!

Edit: NB! Kun spoiling fra tv-serien, ikke fra tegneserien!

Endret av Skylines
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så her følger vi USA sendingene? Supert. Ny episode hver mandag. Herlig med en skummel serie, endelig!

Og ja, mindre drama, de kjerringene klager så mye

Skrevet

Her er vi også på USA-tid :) Oppdaget denne puls-raceren av en serie i fjor og ble mildt sagt skuffet da jeg oppdaget at det bare var seks episoder i hver sesong :fnise:

Kjip avsløring på slutten av gårsdagens episode, sesong 2 episode 3.. Ellers håper jeg det blir mer action og mindre drama fremover!

Uff ja. Hadde det på følelsen gjennom hele episoden, men det var utrolig kjipt likevel. Også lurer jeg fælt på hva i alle dager Dale holdt på med da han plutselig gikk mot skogen og "snuste i luften" midt på natta...??

Men, var dette en episode som gikk i USA i går? Altså s2e3?

Skrevet

Episoden blir sendt dagen før den blir lagt ut på nett, så de sender den om søndagen på TV

Skrevet

Sesong 2 går på Fox Crime på torsdager, samme sendeskjema som i USA. I går var det episode 3 ja, der Otis ble drept av zombier ved skolen..

Skrevet

Ja, okey. Blir ihvertfall lagt ut på nett på mandagene, var episode 3 på mandag

Skrevet

Her er vi også på USA-tid :) Oppdaget denne puls-raceren av en serie i fjor og ble mildt sagt skuffet da jeg oppdaget at det bare var seks episoder i hver sesong :fnise:

Uff ja. Hadde det på følelsen gjennom hele episoden, men det var utrolig kjipt likevel. Også lurer jeg fælt på hva i alle dager Dale holdt på med da han plutselig gikk mot skogen og "snuste i luften" midt på natta...??

Men, var dette en episode som gikk i USA i går? Altså s2e3?

Hva var det du hadde på følelsen? At han kom til å ofre Otis for å redde seg selv? Han er jo en drittsekk så det overrasket meg ikke.

Skrevet

Jeg elsker denne serien! (og tegneserien enda mer.)

Synes sesong 3 har gått litt treigt så langt. Jeg skulle ønske det var litt mer zombiere og action, og litt mindre syting fra enkelte av damene der. Men det kommer forhåpentligvis snart! :popcorn:

Skrevet

Fint med en tråd der vi kan diskutere handlingen! Er spent på om de kommer til å finne den jenta.

Jeg er så redd for at ankomsten av gjengen vår vil ødelegge "idyllen" hos familien på ranchen. Kanskje kommer han som sagde av seg handa og lager bråk - eller vil noen glemme å lukke grinda? Ganske merkelig at det er så fredelig der, at zombiene ikke har klart å trenge seg inn der...

Så er jeg spent på utviklingen i karakteren til han som drepte Otis. Vil han nå bli kald og hard? Må jo ha en innvirkning på ham...

Skrevet

Liker ikke han som drepte Otis jeg heller.. Særlig ikke etter han prøvde litt for hardt på Lori når de var på CDC..

Blir nok spennende igjen ettersom barnet blir friskt, litt andre ting i fokus? Jeg lurer også på hvorfor zombiene ikke har oppdaget ranchen! Men det skjer nok snart...

Begynner å bli lei av kvinnfolka i serien, og av Dale (han gamle med bobilen). Litt for opphengt i Andrea.

Skrevet

Er også lei av alt dramaet. Vil ha zombies og action :popcorn:

Noen her som har lest tegneserien btw?

Skrevet (endret)

Hva var det du hadde på følelsen? At han kom til å ofre Otis for å redde seg selv? Han er jo en drittsekk så det overrasket meg ikke.

Hadde på følelsen at han hadde gjort ett eller annet slik at ikke Otis kom tilbake. Har liksom utrolig lyst til å like Shane, men får det bare ikke til :gjeiper:

Edit: rettet opp feil.

Endret av Spirali
Gjest Applecore
Skrevet

Jeg var rimelig skråsikker på at Shane hadde gått Judas på Otis med en gang episoden startet.

Av en eller annen grunn så har jeg litt sansen for Daryl.

Mislikte ham sterkt i begynnelsen, men han er litt kul der han går rundt med armbrøsten sin og er streetsmart og slu :gjeiper:

Lurer på om broren hans dukker opp snart! :O

I morgen kommer neste episode! :danse:

Skrevet

Av en eller annen grunn så har jeg litt sansen for Daryl.

Mislikte ham sterkt i begynnelsen, men han er litt kul der han går rundt med armbrøsten sin og er streetsmart og slu :gjeiper:

Lurer på om broren hans dukker opp snart! :O

Samme her! Jeg liker han bare bedre og bedre jeg. (Også husket jeg plutselig at skuespilleren også spiller i Boondock Saints, og da bare :rodmer: )

Også lurer jeg på om historien om broren hans skal koples på igjen snart. Lukter søskenoppgjør og vanskelige valg for Daryl lang vei.

Skrevet

Hvor lang tid har det gått i serien? Regner med det er sannsynlig at det er Shane eller hva han heter hun er gravid med.

Skrevet

Var igrunn en kjedelig episode i går. Håpe håpe at det snart blir mer action

• Liker 2
Skrevet

Jeg har lest tegneserien frem til nummer 12 cirka.

Som jeg har skjønt det på de som har lest lengre, så blir det ikke mer action og mindre drama etterhvert.

Generelt skuffa over sesong 2, spesielt sesongpremieren. Hadde håpa at det skulle bli mye bedre, men den gang ei.

Skrevet

Oj er det en slik tråd? Jeg vil ikke vite hva som skjer i tegneserien, jeg trodde dette var en tråd for USA-sendingene. Jeg bør lære meg å lese førsteposten bedre ja.

• Liker 1
Skrevet (endret)

..

Endret av Envy
Skrevet

Oj er det en slik tråd? Jeg vil ikke vite hva som skjer i tegneserien, jeg trodde dette var en tråd for USA-sendingene. Jeg bør lære meg å lese førsteposten bedre ja.

Det er i hovedsak tv-serien det er snakk om. Men det er da ingen her som har snakket om handlingen i tegneserien?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...