Dragonfly84 Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Jeg ble inspirert av "man vet man har lite sex når..."-tråden, og tenkte å starte en lignende treningstråd (tilgi meg hvis en sånn tråd alt fins). Man vet man har blitt avhengig av trening når: - man jogger oppover en sti som er så sleip og gjørmete at man sklir bakover for hvert steg, mens det regner, gjørma siger inn i skoene og man tar seg selv i å planlegge neste treningsøkt allerede da. - når man begynner å drømme om manualer og treningsapparater. - når man står på konsert og venter på at en av yndlingsartistene skal komme på scena og tar seg selv i å planlegge morgendagens joggetur. 1
KaffeLars Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Manisk. Særlig når de blir så senete og tynne at de blir vanskelige å se i skauen og bare øra stikker fram bak en småbjerk. Veit ikke om jeg hilser på et menneske eller en knortekjepp. Kan spille "Seterjentens søndag" på ribbeina. 4
Wiggins Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Jeg vet av jeg er avhengig av trening når jeg i sommerferien har syklet to lange og ganske harde turer to dager på rad, så tar jeg det rolig dagen etter. Mot kvelden viser det seg at den har blitt for rolig, for selv om jeg sykla langt de to dagene før, så har dagen vært så rolig at det er for mye energi som ikke er blitt brukt. Jeg ligger og prøver å sove, men beina kjennes ut som to raketter som bare venter på å bli fyrt av. Da er det bare å kle på seg, sette seg på sykkelen og tråkke noen intervaller for å svi av litt overskuddsenergi, så klarer jeg kanskje å sove.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Man vet man er avhengig når man trener om morgenen, og vil tilbake til treningssenteret på kvelden, fordi det føles alt for lenge siden sist. 3
Gjest Shake-shake Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Når lett gangsperr føles deilig. 2
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Når man drømmer om løypen man skal løpe morgenturen i. Jeg våkner stadig oftere tidlig på morgenen/om natten fordi jeg er alldeles gira på løping
Geparden Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 Man vet man er blitt avhengig av trening når man går inn på kvinneguiden.no for å kunne forstå kvinner bedre, og ender opp med å tilbringe mesteparten av tiden på treningsunderforumet... 2
Gjest *Maja* Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 Du vet du er avhengig av trening når du jogger en mil på morgenen og kjenner det allerede kribler igjen på kvelden og tar en 6-7 kilomteres ekstra tur på kvelden med påskudd om at du skal holde mannen i selskap på hans joggetur
Siiw Skrevet 11. desember 2011 #9 Skrevet 11. desember 2011 Man blir grinete når det går mot eftan! og du ikke har trent! og samvittigheten gnaaager!! (før så greide jeg overbevise mg selv om en eller anna unskyldning, og følte meg bedre, men funker ikke like bra, mer gitt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå