Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2002 #1 Del Skrevet 17. mai 2002 Trenger hjelp? Lille frøkna vår klarte å søle såpevann over gulvet mens hun lekte med såpebobler. Vi tørket bort alt men nå ser vi at gulvet har fått bobler/hevelse to steder. Kan jeg gjøre noe? Takker for alle råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 17. mai 2002 #2 Del Skrevet 17. mai 2002 Hei Er nok ikke mye du kan gjøre med det,er det i skjøtene vannet har trukket inn?Er laminaten imprignert fra fabrikanten? Den eneste muligheten du har er at du kan reklamere på det,og få byttet ut det som er ødelagt-men da skal laminaten din være forholdsvis ny... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. mai 2002 #3 Del Skrevet 17. mai 2002 Mener du med bobler at laminaten har "løftet" seg et pr steder? Er det tynn/billig laminat eller dyrere laminat (f.eks klikk)? De billige gulvene har ofte lettere for å heve seg/bli ødelagt enn de dyrere typene. Det er en liten mulighet for at dette blir borte når det tørker. Hvis det fortsatt er litt fuktig man du prøve å legge litt press på "boblene", hvis ikke er det nok lite å gjøre. Har hatt noen uhell med mitt gulv også, men feilene blir liksom usynlige til slutt. Har man barn og dyr vil det nok bli endel slike ting. Trøst deg med at besøkende neppe vil legge merke til disse tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2002 #4 Del Skrevet 18. mai 2002 Hei, Ja det er i sjøtene det har hevet seg. Laminaten er ikke av billige typen, men den har blitt 5 år gammel. Har prøvd å føne .......for vel ta tiden til hjelp.........som Lea sa så håper jeg at jeg overser dem snart. Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå