Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan hende denne passer best under 'julen 2011' forumet, men jeg tenkte det er flere gamere her... :P

Kjæresten min spiller både wow og starcraft.... han har sagt han ikke ønsker seg noen TING til jul, for rommet hans er fyllt opp...

så jeg tenkte å kjøpe noe han kan bruke enten ingame i ett av spillene, eller noe han kan bruke når han gamer.

Noen ideer?

Gamecard i wow hadde vært perfekt, men han har akkurat inngått den 1års avtalen med blizzard :P

Han har authenticator, og wow tastatur :P haha (han har så mange ting!!!)

lurer litt på å bare kjøpe en mount eller pet eller noe til han i wow, men finns det noe mer gøy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd han ikke ønsker seg ting, for ellers kunne du kjøpt f.eks spillfigurer :gjeiper:

Nytt headset? Ny datamus? Så han kan spille bedre :nigo:

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Gull i WoW? Penger er alltid greit å ha=)

Han høres ut som han har spilt en stund og da har han sikkert flere charcters. Hva med å kjøpe en flying mount/fast flying mount? De er ganske dyre...

Skrevet

Et slikt om du vil slå på stortromma http://www.toywiz.com/bofwabcoinlo.html. :gjeiper:

der er det litt forskjellig ja :DD

kanskje et kort og en mount ... får titte litt.

noen som vet om man kan kjøpe sånne ingame greier til starcraft?

Skrevet

Kjøp han noe bedre å finne på...

• Liker 1
Skrevet

Hold spydighetene for deg selv.

Skrevet (endret)

du burde finne på noe bedre enn å komme med spydigheter i postene til andre :P

han har andre hobbyer og, han spiller basket og gitar og er interessert i astronomi. Men siden han ikke vil ha noen TING, og jeg ikke akuratt har råd til å kjøpe han den dyre gitaren han så gjerne vil ha, eller å spone han en tur til NASA. så blir det noe til gaminga.

Endret av otilie
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje du kunne gitt han et gavekort fra en databutikk som han kan bruke den dagen han trenger en ny mus eller et nytt tastatur? Gamere har jo ofte et høyt forbruk av denslags :P

Endret av Hecubaa
Skrevet (endret)

Dersom han har lagt seg til på 1 år greia kan man fortsatt betale som vanlig (f.eks med gamecards) da du ikke må betale alt på forskudd. Det er bare en kontrakt på at du skal spille minst et år til.

Til gamer venner bruker jeg å gi TCG (trade card game) pets og andre ting som finnes på ebay. Du kan f.eks sjekke ut http://www.wowtcgloot.com/ for all tilgjengelig loot og ca priser. Husk at han kan bruke tcg cards fra både USA og Europa.

Dersom han spiller mye i perioder kan du lage gode middager etc som kan fryses ned til travle uker, f.eks lasagne og biffkaker så han kan varme det opp i ovnen og spille videre.

Har også sett morsomme interiør ting som er wow relatert, du kan kanskje gi han en dørmatte hvor det står "Home is where the Hearthstone is"

Endret av Chelmon
  • Liker 1
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...