Gå til innhold

cymbalta

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg har begynt på cymbalta, for depresjon og kroniske smerter..

noen som går på disse og har erfaring med det? finner ikke så mye på nettet om dem egentlig.. sånn på forumsider.

Skrevet

hei

jeg har begynt på cymbalta, for depresjon og kroniske smerter..

noen som går på disse og har erfaring med det? finner ikke så mye på nettet om dem egentlig.. sånn på forumsider.

Jeg har gått på cymbalta mot smerter og depresjon uten at dette hjalp meg, jeg ble feilmedisinert. Men, her på kronisk smerteforumfinner du litt flere som har erfaring med kronisk smerte og cymbalta som smertelindrer. Relativt nytt i Norge, det var jeg som fant frem til denne for min lege ved å lese om diagnosen han feilgav meg.

Hvis du trenger flere synspunkter let etter forum for fibromyalgi eller "kronisk smertesyndrom". Som oftest disse som blir satt på Cymbalta da kronisk smerte ofte gir utslag i lett depresjons-tilstand.

Lykke til!

Skrevet

Oomg nå har jeg tatt en, og jeg nekter og ta flere!!! Fyfader så kvalm, ør og svinmel:( heeeeøt jævlig

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg har gått på cymbalta mot smerter og depresjon uten at dette hjalp meg, jeg ble feilmedisinert. Men, her på kronisk smerteforumfinner du litt flere som har erfaring med kronisk smerte og cymbalta som smertelindrer. Relativt nytt i Norge, det var jeg som fant frem til denne for min lege ved å lese om diagnosen han feilgav meg.

Hvis du trenger flere synspunkter let etter forum for fibromyalgi eller "kronisk smertesyndrom". Som oftest disse som blir satt på Cymbalta da kronisk smerte ofte gir utslag i lett depresjons-tilstand.

Lykke til!

Det forumet har flyttet:

Forum for kroniske smerter

Skrevet (endret)

Årh, jeg føler med deg! Rakk ikke å advare deg før det var for sent, tydeligvis... Jeg gikk på dem for kroniske smerter, og jeg begynte vel på 75 mg elns, noe som var altfor høy startdose for meg. Var syk og sengeliggende i tre uker (de ville se om den hadde effekt), og klarte ikke få i meg vått eller tørt. Klarte såvidt å gå rundt i huset, og falt i trappa ved flere anledninger.

Ikke nøl med å be om annen medisin eller Afipran mot kvalmen hvis du MÅ gå på dette.

Edit: OI, så ikke at denne tråden var bumpet fra sånn 2011... Gikk på dem i 2012 jeg, hahaha!

Endret av Elanore

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...