Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg tok min siste Dianepille for 2 uker siden. Etter jeg sluttet, har jo hatt 1 pillefri uke hvor jeg fortsatt var "sikker" ift graviditet.

Min opplevelse er at jeg har vært veldig varm/ nesten feberaktig siste uken (altså når jeg skulle ha begynt på nytt brett). Kan dette ha vært en eggløsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg tok min siste Dianepille for 2 uker siden. Etter jeg sluttet, har jo hatt 1 pillefri uke hvor jeg fortsatt var "sikker" ift graviditet.

Min opplevelse er at jeg har vært veldig varm/ nesten feberaktig siste uken (altså når jeg skulle ha begynt på nytt brett). Kan dette ha vært en eggløsning?

Eller så kan det være hormon-kluss som det er for veldig mange etter p-pilleslutt. Men det kan være EL også

Skrevet

Eller så kan det være hormon-kluss som det er for veldig mange etter p-pilleslutt. Men det kan være EL også

Er litt rart å skulle være pillefri etter 8 år på Diane, så klart kroppen kan bruke litt tid på å venne seg til å være uten. Men forhåpentligvis klarer kroppen å tilpasse seg dette greit, ihvertfall greiere enn det var å begynne på P-piller, for det var hormonkrøll og humørsvingninger lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...