lili93 Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Når jeg slår på macen så popper det allitd opp masse programmer.. word, ical, kontakter, mail, osv... Dette er sinnsykt irriterende. Hva skal jeg gjøre?
Gjest Cecilia L Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Hvordan popper opp? Mener du i dock?
Lady Stardust Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 (endret) Når jeg slår på macen så popper det allitd opp masse programmer.. word, ical, kontakter, mail, osv... Dette er sinnsykt irriterende. Hva skal jeg gjøre? Edit; Leste jo heeelt feil. Endret 3. november 2011 av Lady Stardust
Labello Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Gå inn på innstillinger/preferences for hvert program og fiks det der?
Henkie Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Hva mener du med å "poppe opp"? At programmet starer, eller rett og slett bare at docken (programlinja i bunn av skrivebord) viser seg?
charlott Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Når jeg slår på macen så popper det allitd opp masse programmer.. word, ical, kontakter, mail, osv... Dette er sinnsykt irriterende. Hva skal jeg gjøre? Høyreklikk på programikonet (de som åpner seg) i Dock, og fjern haken under "Valg" => "Åpne ved pålogging".
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 Hva mener du med "popper opp"? Som standard i Mac OS X 10.7 gjenopprettes programmer ved restart. Hvis det er dette du sikter til så kan funksjonen slås av i Systeminnstillinger.
lili93 Skrevet 4. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2011 Hva mener du med "popper opp"? Som standard i Mac OS X 10.7 gjenopprettes programmer ved restart. Hvis det er dette du sikter til så kan funksjonen slås av i Systeminnstillinger. Hvordan gjør jeg det da? Når jeg slår på macen så kommer alle disse programmene opp, kalenderen vises, kontaktlisten, adobe photoshop åpnes, osv.. det er sykt irriterende. Jeg må lukke over 10 faner hver gang jeg går inn på macen!
lili93 Skrevet 4. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2011 FIkk det til! Det var huket av for "åpne vinduer igjen ved neste pålogging" når jeg trykker logg av Fjernet denne, så nå åpner ingenting seg når jeg går inn på macen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå