taylor83 Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Jeg har blitt skikkelig interessert i en jeg har snakket med på nett. Tenker på han "all the time". Han virker så bra, nesten for bra (for meg). Jeg er veldig klar for å møte han. Vil møte han så raskt som mulig for å finne ut om jeg har en god grunn til å gå rundt å tenke på han. Problemet er at han ikke virker så veldig ivrig. Nå har jeg ikke hørt fra han på tre dager... Sånn, da har jeg fått lettet hjertet mitt før jeg skal sove. Flere som har opplevd noe liknende?
Gjest Cecilia L Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Nettprat er en grei indikasjon, men også samtidig en illusjon. Om han allerede nå har sakket akterut, så sliter du litt. Send han en grei mail om han ønsker å møte deg for en kopp kaffe. Får du ikke positivt svar; gå videre. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Jeg har også truffet en på nettet, og tenker på han hele tiden. Men problemet her her at han bare er ute etter sex... Kanskje du burde ta kontakt med han? send han en mail om å ta en kopp kaffe sammen som nevnt over
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Jeg har også truffet en på nettet, og tenker på han hele tiden. Men problemet her her at han bare er ute etter sex... Jeg er litt i samme situasjon, bare at jeg faktisk ikke helt vet om han er ute etter sex eller kjærlighet, eller begge deler. SKAL IKKE VÆRE ENKELT!
Gjest Vikingfjord Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 (endret) Du burde møte han før du får følelser for han. Eller rettere sagt, før du får følelser for illusjonen som du selv skaper i fantasien din. Jeg har opplevd akkurat det samme. Jeg forelsket meg i en mann over nettet og det tok ett år før jeg møtte han. Da viste det seg at han var helt annerledes i virkeligheten enn på nettet. På nettet var han frempå, pratet mye og virket som verdens hyggeligste fyr, i virkeligheten det stikk motsatte. Og slik fortsatte det også. Med andre ord, på tastaturet var han en annen person. Det tok meg en stund å finne ut at jeg var ikke forelsket i han som person, jeg var forelsket i den personen jeg skulle ønske han var. Men selvfølgelig, det kan være annerledes med han du snakker med! Eneste måten du kan finne ut av det på, er å møte han. Om han ikke virker frempå eller tar initiativ, så gjør du det. Noen må det etterhvert uansett, jo raskere jo bedre. Vil også nevne at jeg så en episode av Dr. Phil for litt siden som fikk meg til å åpne øynene litt rundt dette med å forelske seg over nettet.. Det var en kvinne som hadde forelsket seg i en mann som bodde i England når hun selv bodde i USA. De pratet flere timer på telefonen, over nettet og sendte brev til hverandre i 8 måneder før hun bestemte seg for å overraske han i London. Da hun trappet opp på døren hans viste det seg at han var forlovet og hadde barn. Det sier vell litt...? Så vær obs på at ikke alle menn er troverdige, men vær også obs på at noen er det! Er så lett for dem å skjule seg bak en dataskjerm vet du. Edit: Skrivefeil. Endret 5. november 2011 av Vikingfjord
taylor83 Skrevet 5. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2011 Takker for svar Han er bortreist for en uke, men er interessert i å møte han så fort som han er hjemme. Vi bor i samme by heldigvis. Som dere sier, det kan være jeg som lager meg en illusjon om hvordan han er. Jeg har forsåvidt et greit innblikk i hvordan han er som person sammen med venner. Han har flere videoer av seg og vennene sine lagt ut på nett, samt at vi har noen felles venner på facebook som kan bekrefte hvordan han er. Ut fra meldingene jeg har fått av han (via nett), har jeg forstått at han i utgangspunktet er ute etter mer enn kun sex. Det som bekymrer meg mer er at han har mange ganske så pene venninner (som ser ut til å være single), og det er lett at jeg føler at han kanskje ikke vil møte meg fordi jeg ikke er pen nok, selv om han tok initiativ først pga bildene mine (nå har han sett mange flere)...Håpløst å tenke slik, men kan ikke noe for det. Vet jeg burde ta initiativ til å møtes. Det som hindrer meg er at det er hans tur til å svare meg på melding (via nett), så jeg vil ikke virke for ivrig. Hvor lenge skal jeg vente før han svarer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå