Gå til innhold

Vibratorer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg to typer.. Beskrivelse:

Type 1: En lang, tynn dildolignende vibrator som kjæresten kan bruke på meg. Har en Mr Rabbit fra før, men den er litt for "stor" for meg så den er ikke så behagelig å bli penetrert med, derfor trenger jeg en med liten omkrets :D

Type 2: En klitorisvibrator, helst en jeg kan bruke samtidig som han penetrerer meg.. Altså en som ikke tar så stor plass, eller hvordan jeg skal si det. Bør være sterk vibrering som det går ann å styre selv.

Noen som vet om noen gode som passer til beskrivelsene over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller har dere noen dere anbefaler utenom også? :D

Skrevet

Dytt

Skrevet

Stubby smartvibe! Nesten så jeg bygger alter og tilber den, haha...

Den er ikke så veldig tykk... Er en g-punktsvibrator, så den treffer de "rette plassene". Kan også brukes på klitoris, også under samleie.

7 nivåer, 3 pulseringer og "turboknapp" som slår vibreringen på fullt når det måtte være ønskelig :-) Bra materiale (ikke hardt, slik som billige plastikkvibratorer ofte er), god kvalitet og ok pris (ca 6-700 kroner).

Skrevet

Sjekk ut We-Vibe 3. Den burde oppfylle alle kriteriene du setter. Tar seg av både G-punkt og klitoris, kan brukes mens han er inni deg, og den har trådløs fjernkontroll.

Eller prøv Wabbit Vibe. Enkel og grei rabbitvibrator, passe stor, som jeg vet av erfaring at fungerer akkurat som den skal.

Vil du ha en liten og kraftig klitorisvibrator, se på My Micro Miracle. Nesten så liten at den kan forsvinne der nede, men den er superkraftig.

Eller så er Layaspot en av de mest omtalte klitorisvibratorene. Den vet jeg også av erfaring at fungerer veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...