Gå til innhold

GUTTER:

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet (endret)

Kødd, du liksom.

Endret av "gjest"
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jævlig så dere maser om denne doringen,gutter :rope::kghjerte:

Det er det eneste de har igjen av manndommen vettu. Likestillingen er gått for langt!! :opplyser:

Skrevet

Hihihi. Jammen har dere mast mye om dette maset, gutter ;)

Ja her var det mye mas om mas. Disse kvinnelige egenskapene dere henviser til minner meg om Pondus, kanskje spesielt Jokke, men så er han ikke alltid like heldig med fangsten heller da..

Ikke for å være sær, men mas gjør meg ingenting, har aldri hatt problemer med det, dessuten liker jeg damer som sier det de mener selv om de ikke alltid kan begrunne det i forskning. Damer sier mye klokt, og de har ofte klokskap på et helt annet nivå enn menn, derfor er det desto merkeligere at så mange menn synes dama er utrolig lite intelligent ifht dem selv.

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet (endret)

Her er en del faktorer hun aller helst bør styre unna: Monogami, perleøredobber, ABBA, Paradise Hotel, Rosa Klær, Selvhjelpsbøker, VG, FC Lyn Fodbolklub, Discotek, Katter, Queen, Musicals, Romantiske komedier og viktigst av alt kristendom, Islam eller Jødedom.

Endret av MikeWaters 2.0
  • Liker 1
Skrevet

Her er en del faktorer hun aller helst bør styre unna: Monogami, perleøredobber, ABBA, Paradise Hotel, Rosa Klær, Selvhjelpsbøker, VG, FC Lyn Fodbolklub, Discotek, Katter, Queen, Musicals, Romantiske komedier og viktigst av alt kristendom, Islam eller Jødedom.

Litt av hvert her, romantiske komedier og katter hører hjemme på min liste også. Men rosa klær? no! ...rosa truser er varme og hotte, det samme er kroppsnær rosa genser som ligger i små folder nedover armene og rundt midjen.

Skrevet

Litt av hvert her, romantiske komedier og katter hører hjemme på min liste også. Men rosa klær? no! ...rosa truser er varme og hotte, det samme er kroppsnær rosa genser som ligger i små folder nedover armene og rundt midjen.

Er rosa truser kjent for å være varmere enn andre truser i rødt, grønt, svart etc.?? :D

Gjest Applecore
Skrevet

Hva er galt med katter? :lete:

Kan skjønne at Crazy Cat Lady med 11 katter, hårete klær og leilighet som lukter kattepiss er turn-off, men en liten pus er da vel ikke så ille? :P

• Liker 1
Skrevet

Min konklusjon er at den plastringen ikke er tung, så uansett om noen må ta den opp eller ned, er det ikke noe å lage en sak om.

Problemet dukker opp i det man nettopp har flyttet sammen med noen, og ikke er vant til at doringen står oppe, går på do om natta, og omtrent detter oppi fordi man er for trøtt til å få med seg at man må ta den ned selv.

(Heldigvis trengte jeg ikke mase, det holdt å be om det en gang)

Skrevet (endret)

Hva er galt med katter? :lete:

Kan skjønne at Crazy Cat Lady med 11 katter, hårete klær og leilighet som lukter kattepiss er turn-off, men en liten pus er da vel ikke så ille? :P

Katter klorer og jeg tror de er djevelens dyr. Er livredd katter!! :gjeiper:

Endret av Wanted
Skrevet

Problemet dukker opp i det man nettopp har flyttet sammen med noen, og ikke er vant til at doringen står oppe, går på do om natta, og omtrent detter oppi fordi man er for trøtt til å få med seg at man må ta den ned selv.

(Heldigvis trengte jeg ikke mase, det holdt å be om det en gang)

Det er ditt eget ansvar å passe på at du ikke drukner i doskåla :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...