Gå til innhold

GUTTER:

Fremhevede innlegg

Gjest Herr Drue
Skrevet

Nå er det vel sånn at kvinner sitter når de gjør både bimmelim og bommelom og må ha doringen nede begge gangene.

Menn står når de tisser og har dermed ringen oppe, MEN menn bommelommer også og må da ha doringen nede.

Min konklusjon blir da at det er mest praktisk om doringen ligger nede mellom dobesøkene fordi både menn og kvinner bruker den. :Nikke:

Man driter såpass sjeldent at det ikke er annet enn egoisme at dama krever at doringen legges ned, med mindre det er en felles enighet om at hele lokket skal legges ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Doringen vil aldri få store konsekvenser hos oss, enten den er oppe eller nede. Her har vi doringen, og dolokket, nede når det ikke er ibruk. Finere når doet ikke står og gaper til deg når du går inn på badet.

• Liker 3
Skrevet

Hva med med røykemas? :-P

da vet jeg hva jeg skal gjøre for å bli kvitt en mann :gjeiper:

Skrevet

Turnoff? Når alt skal være så planlagt, sikkert og tilrettelagt at all uforutsigbarhet og spenning er fraværende...

Gjest Herr Drue
Skrevet

Doringen vil aldri få store konsekvenser hos oss, enten den er oppe eller nede. Her har vi doringen, og dolokket, nede når det ikke er ibruk. Finere når doet ikke står og gaper til deg når du går inn på badet.

Så heldig doringen deres er da, som slipper å få konsekvenser :P

• Liker 1
Skrevet

Man driter såpass sjeldent at det ikke er annet enn egoisme at dama krever at doringen legges ned, med mindre det er en felles enighet om at hele lokket skal legges ned.

"Felles enighet om at hele lokket skal legges ned"...? Gjøres dette på dugnad? Kanskje en idé å legge ned halve lokket, da dette ser ut til å være en mulighet.

• Liker 1
Gjest Herr Drue
Skrevet (endret)

"Felles enighet om at hele lokket skal legges ned"...? Gjøres dette på dugnad? Kanskje en idé å legge ned halve lokket, da dette ser ut til å være en mulighet.

Med "hele lokket", mente jeg lokk + ring. Grattis, du tok meg!

Endret av Herr Drue
Skrevet

Min konklusjon er at den plastringen ikke er tung, så uansett om noen må ta den opp eller ned, er det ikke noe å lage en sak om.

Det er vel ikke vekten på ringen som betyr noe, men hvor ekkelt det er å ta i det bakteriebelagte griseriet + litt urinrester fra grisete menn som ikke klarer å sikte på det enorme hullet engang.

• Liker 4
Gjest Herr Drue
Skrevet

Det er vel ikke vekten på ringen som betyr noe, men hvor ekkelt det er å ta i det bakteriebelagte griseriet + litt urinrester fra grisete menn som ikke klarer å sikte på det enorme hullet engang.

Det bakteriebelagtet griseriet kommer like gjerne fra deg, late dame. Som sagt, lokket ned på begge eller slutt og syt.

• Liker 1
Skrevet

Det bakteriebelagtet griseriet kommer like gjerne fra deg, late dame. Som sagt, lokket ned på begge eller slutt og syt.

Legger ned lokket jeg, så da syter jeg med rette.

Skrevet

Haha, jeg syns det er merkelig at du ikke forstår feilen i det du skriver her :fnise:

Skrevet

Haha, jeg syns det er merkelig at du ikke forstår feilen i det du skriver her :fnise:

Hva er feilen? Jeg hadde ikke trengt å ta i ringen hvis ikke menn tok den opp? Jeg pisser ikke på kanten, ringen og gulvet som mange menn, jeg pisser I DOEN.

• Liker 3
Skrevet

Tuller du bare, eller skjønner du faktisk ikke hva jeg mener? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Tuller du bare, eller skjønner du faktisk ikke hva jeg mener? :klo:

Ser ikke ut som jeg er den eneste. Du kan jo forklare? :popcorn:

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke så viktig... Var bare kødd.

Skrevet

Det er ikke så viktig... Var bare kødd.

Var det det?

• Liker 1
Skrevet

Nei, det var det ikke.

Får vel bare gratulere deg med seierien i NM i intetsigenhet da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...