AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #21 Skrevet 5. desember 2011 Mandag hele året. Det er ingenting å le av.
PanLi Skrevet 5. desember 2011 #25 Skrevet 5. desember 2011 Hihihi. Jammen har dere mast mye om dette maset, gutter 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #26 Skrevet 5. desember 2011 Mest sannsynlig har man jo en grunn for å mase da. Om du aldri klarer å vaske klærne dine selv eller rydde bort ølboksene fra stuebordet så får du tåle mas til du har lært deg det. Men mas om dolokk og "du er aldri med på cafe" skal du slippe fra meg altså... 8
Gjest SemperFi Skrevet 5. desember 2011 #27 Skrevet 5. desember 2011 Mest sannsynlig har man jo en grunn for å mase da. Om du aldri klarer å vaske klærne dine selv eller rydde bort ølboksene fra stuebordet så får du tåle mas til du har lært deg det. Men mas om dolokk og "du er aldri med på cafe" skal du slippe fra meg altså... Easy peasy. Når det kommer til dolokk, du trenger det nede, ta det ned, jeg trenger det opp, jeg tar det opp. 2
Yme Skrevet 5. desember 2011 #28 Skrevet 5. desember 2011 Mest sannsynlig har man jo en grunn for å mase da. Om du aldri klarer å vaske klærne dine selv eller rydde bort ølboksene fra stuebordet så får du tåle mas til du har lært deg det. Men mas om dolokk og "du er aldri med på cafe" skal du slippe fra meg altså... Mas er når man gjentatte ganger får samme, unødvendige beskjed. Hvis jeg har fått beskjed om å ta ut søpla, og ikke gjør det, syns jeg ikke det er mas å bli fortalt at jeg må gjøre det. 1
Gjest Herr Drue Skrevet 5. desember 2011 #29 Skrevet 5. desember 2011 (endret) Easy peasy. Når det kommer til dolokk, du trenger det nede, ta det ned, jeg trenger det opp, jeg tar det opp. Det er ikke dolokket kvinner flest maser om, det er doringen. Om kvinner ikke legger ned lokket etter seg, så kan de ikke forvente at andre menn gidder å legge ned ringen (evt. sammen med lokket). Alle bør forresten legge ned lokket etter seg, av hygieniske årsaker. Det spruter jo. Svar på TS' spørsmål: Det jeg finner aller mest turn off, er røyking. Endret 5. desember 2011 av Herr Drue 1
Yme Skrevet 6. desember 2011 #31 Skrevet 6. desember 2011 Jah, den er jeg også med på... Røyking og mas! Og maserøyking!
Yme Skrevet 6. desember 2011 #33 Skrevet 6. desember 2011 Det ligger i samme gata, absolutt, men litt lengre ned.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #34 Skrevet 6. desember 2011 Mangel på nysgjerrighet, ikke bare i sexlivet men sånn generelt sett så er ambisjoner \ nysgjerrighet veldig viktig for meg.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #35 Skrevet 6. desember 2011 Det er ikke dolokket kvinner flest maser om, det er doringen. Om kvinner ikke legger ned lokket etter seg, så kan de ikke forvente at andre menn gidder å legge ned ringen (evt. sammen med lokket). Nå er det vel sånn at kvinner sitter når de gjør både bimmelim og bommelom og må ha doringen nede begge gangene. Menn står når de tisser og har dermed ringen oppe, MEN menn bommelommer også og må da ha doringen nede. Min konklusjon blir da at det er mest praktisk om doringen ligger nede mellom dobesøkene fordi både menn og kvinner bruker den. 3
Yme Skrevet 6. desember 2011 #36 Skrevet 6. desember 2011 Min konklusjon er at den plastringen ikke er tung, så uansett om noen må ta den opp eller ned, er det ikke noe å lage en sak om.
Gjest Marregutt Skrevet 6. desember 2011 #37 Skrevet 6. desember 2011 Den største turn-offen er jenter med selvrespekt
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #38 Skrevet 6. desember 2011 Min konklusjon er at den plastringen ikke er tung, så uansett om noen må ta den opp eller ned, er det ikke noe å lage en sak om. Er forsåvidt enig, men siden den ble nevnt ......
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #39 Skrevet 6. desember 2011 Mas er når man gjentatte ganger får samme, unødvendige beskjed. Hvis jeg har fått beskjed om å ta ut søpla, og ikke gjør det, syns jeg ikke det er mas å bli fortalt at jeg må gjøre det. Den definisjonen kan jeg si meg enig i Hva har dere opplevd som mas da? Kan huske å selv ha mast om at maten må settes inn i kjøleskapet ellers blir den ødelagt. Det er kanskje unødvendig informasjon, men han satte den aldri inn igjen. Sikkert et opprør fordi jeg maste
Yme Skrevet 6. desember 2011 #40 Skrevet 6. desember 2011 Den definisjonen kan jeg si meg enig i Hva har dere opplevd som mas da? Kan huske å selv ha mast om at maten må settes inn i kjøleskapet ellers blir den ødelagt. Det er kanskje unødvendig informasjon, men han satte den aldri inn igjen. Sikkert et opprør fordi jeg maste Maten må inn, så det er greit... Et eksempel som kommer godt frem som mas, er "sett ned doringen etter deg!" hver eneste gang man har latt den være oppe. Helt unødvendig å lage noe sak om, siden det ikke er noe problem for noen å ta den verken opp eller ned.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå