AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Satt og så på noen auksjoner som gikk ut nå, var blant annet et slips til 99 cent eller noe og frakten var på noen få dollar. Da er jo varen nesten gratis. Men hvis jeg la inn bud på f.eks. 2 dollar, ville jeg fått slipset da? Er ikke noen minstepris man må over? Isåfall ser det jo kjempedumt ut å ha så lave priser når ingen får kjøpt så billig uansett. *Noob*
Gjest Nuppdupp Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 grunnen er at det lages i kina...............
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Satt og så på noen auksjoner som gikk ut nå, var blant annet et slips til 99 cent eller noe og frakten var på noen få dollar. Da er jo varen nesten gratis. Men hvis jeg la inn bud på f.eks. 2 dollar, ville jeg fått slipset da? Er ikke noen minstepris man må over? Isåfall ser det jo kjempedumt ut å ha så lave priser når ingen får kjøpt så billig uansett. *Noob* Selger kan, før budet begynner, velge at det skal være en minimumspris. Det pleier som regel bare bli gjort ved salg av dyre ting, som f.eks datamaskiner. Det blir oppgitt om det er en minimumspris.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Kjøpte meg et Kina-slips til 99 cent, og betalinga er gjennomført. Galskap.
otilie Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 det er mange auksjoner man kan vinne til kun 1 dollar ja.... men man skal ha flaks. jeg har bydd på maaaaaasse ting på ebay som begynner på 1 dollar, men etter 4 dager er det kommet 14 andre bud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå