AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Hei alle jenter/damer/menn! Jeg er på utkikk etter tips til steder å lete etter billige makeup-koster for øyeskygger som er stive, noe i den duren kostene som selges på The Body Shop. (99 kr for en børste? Må finnes billigere der ute en plass;p) Det jeg egentlig skal bruke børsten til er å fjerne neglelakksøl så derfor er det viktig at den er litt stiv og ikke for stor- malepensler kan også brukes; men jeg vet ikke hvor jeg skal lete. Finner MASSE på Ebay, men man vet jo ikke kvaliteten. Noen som kan hjelpe litt til her? Hadde blitt takknemlig for absolutt alle tips
AloeVera Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 eyeslipsface.no har faktisk veldig gode sminkekoster Spesielt de dyreste av de som så og si er gratis
Djungelvrål Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Kostene fra Yves Rocher er kjempegode og billige
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Om du bare skal fjerne neglelakksøl kan du kjøpe et kostesett på ebay som ligger under "nail art". De er som regel 7 koster i settet og rundt der. Der finner du et par stive og effektive koster til formålet!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 Til det formålet så er faktisk kostene som de selger på søstrene grene veldig gode. Egentlig til å male med, men jeg har brukt flere av de til sminke flere ganger, med stort hell Kjempebillig, og de ligner på bodyshop kostene (som jeg har mange av, de er gode).
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #9 Skrevet 4. november 2011 Sigma!! De skriver også ned pakkeverdien om du spør pent.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #10 Skrevet 4. november 2011 Sigmabeauty.com mener jeg Hvordan er det med toll og sånn når man bestiller fra sigmabeauty.com?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #11 Skrevet 4. november 2011 Hvordan er det med toll og sånn når man bestiller fra sigmabeauty.com? De skriver ned pakkeverdien? Ergo pakken sklir gjennom tollen.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #12 Skrevet 4. november 2011 Dere ANER ikke hvor glad jeg er for denne hjelpen! Dette var så utrolig mye mer hjelp enn jeg trodde jeg skulle få! :D TUSEN TAKK! Og nå sitter jeg med et luksus-problem .. Så mange forskjellige svar Dere er supre alle sammen som orker å dele tips (joda gjør jo det selv også her inne, men tenkte dette var et kjedelig spm )
pandabear Skrevet 5. november 2011 #14 Skrevet 5. november 2011 Hvis du kun skal bruke de til å fjerne neglelakk rester med ville jeg kjøpt ett billig nail art brush kit på ebay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå