Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser

Gjest Spinell

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/smajobber/alle-smajobber/fest-og-arrangementer/film-og-fotografering/forlovelsesfotografering-75385/

Tydelig av interesse for folk, men synes det rett og slett er frekt å tilby 350 kr for 2 timers fotografering, inkludert retusjering og etterbehandlig, og alle rettigheter.

Spent på bryllupet til de to.

Denne ble jeg nesten sint av å lese. Hvilken verden lever de i?

Fotograf må møte opp på avtalt sted (altså ikke studio eller der han jobber), jobbe to timer helst i HELG og etterbehandle bilder for det der? De burde ganget beløpet med 10.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.finn.no/smajobber/alle-smajobber/fest-og-arrangementer/film-og-fotografering/forlovelsesfotografering-75385/

Tydelig av interesse for folk, men synes det rett og slett er frekt å tilby 350 kr for 2 timers fotografering, inkludert retusjering og etterbehandlig, og alle rettigheter.

Spent på bryllupet til de to.

😲😲😲 Det der er så frekt at jeg har ikke ord. To timer + redigering OG rettighet til bilder. Finner du det til 3500 er det bra pris.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotograf må møte opp på avtalt sted (altså ikke studio eller der han jobber), jobbe to timer helst i HELG og etterbehandle bilder for det der? De burde ganget beløpet med 10.

Det der er så frekt at jeg har ikke ord. To timer + redigering OG rettighet til bilder. Finner du det til 3500 er det bra pris.

Jeg har ikke snøring på fotografi, men til og med jeg skulle ha hatt mer enn 350 kr for det der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

😲😲😲 Det der er så frekt at jeg har ikke ord. To timer + redigering OG rettighet til bilder. Finner du det til 3500 er det bra pris.

Vi betalte 8 000 for bildene. Vi fikk rettighetene, men da måtte vi redigere bildene selv og fotografens navn skulle ikke nevnes. Det forstår jeg godt, da det er forskjell på redigeringen en fotograf gjør og det en amatør gjør.

For å ha det på det rene, jeg jobber med redigering og har en del erfaring med dette.

Anonymkode: 1640d...0ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=67118379

Det er vel litt optimistisk å tro at en sliten ettroms på Ammerud blir mer attraktiv av å stappe den full av ballonger, sauer og sitroner :P

Anonymkode: 98498...5fa

Grøss, hvem faen vil uansett bo i høyblokkene på Ammerud. 

Anonymkode: c13dd...1ae

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at dette er en bryllupsgave. Håper ikke brudeparet tror de får profesjonell fotografering og redigering i gave...

Anonymkode: 307a2...2e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker "detalj-bilde kjøkken".

HVILKET KJØKKEN?! :ler:

Vaskeservanten og røropplegget er jo ikke dekket til. Grrrusomt stygt

Anonymkode: 1640d...0ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...