Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser

Gjest Spinell

Anbefalte innlegg

:fnise:

Stygt skap, totalt fail at man ikke klarer å laste opp et bilde som er korrekt vei, veldig søt katt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahaha, denne er nesten ikke noe morsom engang! Tenk at mannen har undervist 20 år i kjemi.

:skratte: Sikkert OT- men hva kan en privatperson bruke kvikksølv til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Sikkert OT- men hva kan en privatperson bruke kvikksølv til?

Gudene vet, superfarlig er det også.

Den mannen der høres ikke helt riktig ut. Litt ot, men samme person uttaler seg stadig vekk om ting han ikke har greie på til lokalavisen. :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

– Jeg er 65 år gammel, og jeg liker ikke når damer ringer og gir meg ordre. Jeg ble forbannet på den arrogante holdningen hennes.

– Dette var tydeligvis et stort lovbrudd. Men istedenfor å sende tre menn hit med ransakingsordre, så kunne de bare ha ringt meg, da hadde alt løst seg med en gang.

Jahaja :sjenert:

Endret av SoftKitty
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha 678 kr for en brukt joggebukse. Dog ikke jogget i, men brukt til lettere spaserturer. Fine bilder har han lagt ut også :fnise:

Min lenke

Og kun brukt i Østfold :opplyser: (Og korte turer til Strømstad!)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha 678 kr for en brukt joggebukse. Dog ikke jogget i, men brukt til lettere spaserturer. Fine bilder har han lagt ut også :fnise:

Min lenke

"sterk-Peder" hahaha :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, den joggebuksa var jammen med ikke sann!! Herregud, er det virkelig noen som ønsker å kjøpe den? Og for en moro beskrivelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jahaja :sjenert:

Det som er ekstra festlig er jo at han hadde skrevet i finn-annonsen at kjøpere måtte sende mail eller sms for han kunne ikke ta telefonen! :fnise:

Endret av Ylvina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herre min jeg ELSKER denne tråden!!!! Nesten så jeg vurderer å banke på døra til kvinnemennesket som annonserer brukt sminke til blodpris, hun bor rett nede i høgget her :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Husker jeg feil, eller var det her jeg kom over noen gigantiske metall-skulpturer?

Jeg så nettopp DENNE annonsen.. Det kan da ikke være...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Husker jeg feil, eller var det her jeg kom over noen gigantiske metall-skulpturer?

Hahaha, jo, predator og alien i metalldeler, det er her i tråden den annonsen er et sted. Noen har faen meg kjøpt de og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest miss89

haha, sæært:p skummelt med ørnen også!

men herregud for et fint hus :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...