Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser

Gjest Spinell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Lurer mest på hvor han fikk penger til den klokka ifra....

Han har vel høstet fra plantene i bakgrunnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel høstet fra plantene i bakgrunnen?

Jepp. :fnise: Og om man leser litt i annonsen ser man at han nok får flere henvendelser angående planten enn klokka. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jepp. :fnise: Og om man leser litt i annonsen ser man at han nok får flere henvendelser angående planten enn klokka. :fnise:

:rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mongoråtte?! :overrasket:

Vi har et nytt skjellsord her, altså. :ler:

Lurer på om han som selger dette kunstverket har misforstått noe. Det lille pattedyret er nok definitivt ingen rotte, heller ikke mongo, det er en mungo, et lite indisk rovdyr som er en mester i å drepe slanger, ikke minst kobra.

Synes for øvrig det hele så litt rart og kunstig ut, tviler på om det er så vanlig at kobraen får kveilet seg rundt en mungo, kobra er jo heller ingen kveleslange. I møte mellom kobra og mungo vil mungoen mer eller mindre uten unntak drepe kobraen.

Dessverre har kobra vs mungo også blitt brukt som kynisk underholdning:

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
Annonse

"Lampe som passer inn i de fleste interiører" faktisk!! Den passer hvertfall ikke her hos meg!!

:fy_fy: Da er det nok ditt interiør det er noe galt med :fnise: Ja, optimistisk er rett og slett riktig ord på den annonsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skammer meg.. Kanskje jeg skal starte med å kjøpe den lampen, så får jeg endre det sakte men sikkert i lampe-stilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...