Gjest Mandalas Skrevet 10. februar 2012 #301 Del Skrevet 10. februar 2012 http://www.finn.no/finn/boat/rent/object?finnkode=33001965 Har du 12-15 millioner i feriepenger og lurer på hvor du skal dra? Her er svaret! Haha, tviler på at de som sitter med såpass mye lommepenger ser etter ferieannonser på finn. Komisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. februar 2012 #302 Del Skrevet 10. februar 2012 Drivstoff, havneavgifter, mat og drikke kommer i tillegg. Og maks 30 gjester. Jahh.. det blir nok litt i dyreste laget for min lommebok ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 10. februar 2012 #303 Del Skrevet 10. februar 2012 "M/Y Eclipse er utstyrt med all tenkelig luksus som overgår enhvers fantasi. Hun har et unikt sikkerhets- og rakett-forsvarssystem, skuddsikre vinduer og skrog som holder pirater unna. M/Y Eclipse har også et anti-paparazzi skjold som hindrer ivrige fotografer å ta bilder av deg og ditt selskap." Unnskyld meg, men til hvilket farvann er det den båten har tenkt å bringe gjestene? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. februar 2012 #304 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) "M/Y Eclipse er utstyrt med all tenkelig luksus som overgår enhvers fantasi. Hun har et unikt sikkerhets- og rakett-forsvarssystem, skuddsikre vinduer og skrog som holder pirater unna. M/Y Eclipse har også et anti-paparazzi skjold som hindrer ivrige fotografer å ta bilder av deg og ditt selskap." Unnskyld meg, men til hvilket farvann er det den båten har tenkt å bringe gjestene? Altså.. den er i Karibien, og der er det jo faktisk folk som Jack Sparrow Endret 10. februar 2012 av Mynona-83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 10. februar 2012 #305 Del Skrevet 10. februar 2012 Altså.. den er i Karibien, og der er det jo faktisk folk som Jack Sparrow Oki, men fikk mer følelsen av at båten skulle trafikere farvannet utenfor Somalia og andre krigsherjede områder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 10. februar 2012 #306 Del Skrevet 10. februar 2012 Oki, men fikk mer følelsen av at båten skulle trafikere farvannet utenfor Somalia og andre krigsherjede områder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 10. februar 2012 #307 Del Skrevet 10. februar 2012 Det var en spøk. Eller et forsøk å være morsom. Beklager. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 11. februar 2012 #308 Del Skrevet 11. februar 2012 Altså.. den er i Karibien, og der er det jo faktisk folk som Jack Sparrow Og da blir det naturlige spørsmålet, hva i all vide verden får dem til å tro at noen med vettet i behold ønsker beskyttelse mot Jack Sparrow? Hello liksom! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. februar 2012 #309 Del Skrevet 11. februar 2012 Og da blir det naturlige spørsmålet, hva i all vide verden får dem til å tro at noen med vettet i behold ønsker beskyttelse mot Jack Sparrow? Hello liksom! Menn ønsker beskyttelse, så konene ikke fordufter og blir med mr Sparrow. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. februar 2012 #310 Del Skrevet 11. februar 2012 "M/Y Eclipse er utstyrt med all tenkelig luksus som overgår enhvers fantasi. Hun har et unikt sikkerhets- og rakett-forsvarssystem, skuddsikre vinduer og skrog som holder pirater unna. M/Y Eclipse har også et anti-paparazzi skjold som hindrer ivrige fotografer å ta bilder av deg og ditt selskap." Unnskyld meg, men til hvilket farvann er det den båten har tenkt å bringe gjestene? Du ville blitt sjokkert over hvor mye systemer slike båter faktisk har, nettopp fordi det er en flytende annonse for kjeltringer om at "her er det penger". Det finnes ikke et eneste kontinent som ikke har risiko-farvann. Sånn, dagens seriøs-WT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 11. februar 2012 #311 Del Skrevet 11. februar 2012 Og da blir det naturlige spørsmålet, hva i all vide verden får dem til å tro at noen med vettet i behold ønsker beskyttelse mot Jack Sparrow? Hello liksom! Doooooh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 11. februar 2012 #312 Del Skrevet 11. februar 2012 Du ville blitt sjokkert over hvor mye systemer slike båter faktisk har, nettopp fordi det er en flytende annonse for kjeltringer om at "her er det penger". Det finnes ikke et eneste kontinent som ikke har risiko-farvann. Sånn, dagens seriøs-WT. Ja, det var det jeg trodde. Syns det lukter kjeltringstreker lang vei her. Og russisk mafia. (takke meg til ei lita tresnekke i norsk skjærgård) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. februar 2012 #313 Del Skrevet 11. februar 2012 Ja, det var det jeg trodde. Syns det lukter kjeltringstreker lang vei her. Og russisk mafia. (takke meg til ei lita tresnekke i norsk skjærgård) Tør jeg minne deg på at politiet tok en tresnekke i beslag etter denne noe kjente NOKAS-saken? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 11. februar 2012 #314 Del Skrevet 11. februar 2012 Tør jeg minne deg på at politiet tok en tresnekke i beslag etter denne noe kjente NOKAS-saken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 22. februar 2012 #315 Del Skrevet 22. februar 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=33157977 Fin plante han har 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 22. februar 2012 #316 Del Skrevet 22. februar 2012 Tok litt tid før jeg skjønte at det var en hånd med tatovering jeg så på. Så ut som et deformert monster med en gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 22. februar 2012 #317 Del Skrevet 22. februar 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=33157977 Fin plante han har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litia Skrevet 6. mars 2012 #318 Del Skrevet 6. mars 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33470239 Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 6. mars 2012 #319 Del Skrevet 6. mars 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33470239 Løp og kjøp! Noe så ekkelt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 6. mars 2012 #320 Del Skrevet 6. mars 2012 Tok litt tid før jeg skjønte at det var en hånd med tatovering jeg så på. Så ut som et deformert monster med en gang Lurer mest på hvor han fikk penger til den klokka ifra.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå