Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser

Gjest Spinell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drivstoff, havneavgifter, mat og drikke kommer i tillegg.

Og maks 30 gjester. Jahh.. det blir nok litt i dyreste laget for min lommebok ja... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"M/Y Eclipse er utstyrt med all tenkelig luksus som overgår enhvers fantasi. Hun har et unikt sikkerhets- og rakett-forsvarssystem, skuddsikre vinduer og skrog som holder pirater unna. M/Y Eclipse har også et anti-paparazzi skjold som hindrer ivrige fotografer å ta bilder av deg og ditt selskap."

:fnise:

Unnskyld meg, men til hvilket farvann er det den båten har tenkt å bringe gjestene?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"M/Y Eclipse er utstyrt med all tenkelig luksus som overgår enhvers fantasi. Hun har et unikt sikkerhets- og rakett-forsvarssystem, skuddsikre vinduer og skrog som holder pirater unna. M/Y Eclipse har også et anti-paparazzi skjold som hindrer ivrige fotografer å ta bilder av deg og ditt selskap."

Unnskyld meg, men til hvilket farvann er det den båten har tenkt å bringe gjestene?

Altså.. den er i Karibien, og der er det jo faktisk folk som Jack Sparrow :opplyser:

Endret av Mynona-83
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. den er i Karibien, og der er det jo faktisk folk som Jack Sparrow :opplyser:

Oki, men fikk mer følelsen av at båten skulle trafikere farvannet utenfor Somalia og andre krigsherjede områder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, men fikk mer følelsen av at båten skulle trafikere farvannet utenfor Somalia og andre krigsherjede områder.

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og da blir det naturlige spørsmålet, hva i all vide verden får dem til å tro at noen med vettet i behold ønsker beskyttelse mot Jack Sparrow? Hello liksom! :fy_fy:

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da blir det naturlige spørsmålet, hva i all vide verden får dem til å tro at noen med vettet i behold ønsker beskyttelse mot Jack Sparrow? Hello liksom! :fy_fy:

Menn ønsker beskyttelse, så konene ikke fordufter og blir med mr Sparrow. :fnise:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville blitt sjokkert over hvor mye systemer slike båter faktisk har, nettopp fordi det er en flytende annonse for kjeltringer om at "her er det penger". Det finnes ikke et eneste kontinent som ikke har risiko-farvann. Sånn, dagens seriøs-WT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Doooooh! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville blitt sjokkert over hvor mye systemer slike båter faktisk har, nettopp fordi det er en flytende annonse for kjeltringer om at "her er det penger". Det finnes ikke et eneste kontinent som ikke har risiko-farvann. Sånn, dagens seriøs-WT.

Ja, det var det jeg trodde. Syns det lukter kjeltringstreker lang vei her. Og russisk mafia. :fnise:

(takke meg til ei lita tresnekke i norsk skjærgård)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg trodde. Syns det lukter kjeltringstreker lang vei her. Og russisk mafia. :fnise:

(takke meg til ei lita tresnekke i norsk skjærgård)

Tør jeg minne deg på at politiet tok en tresnekke i beslag etter denne noe kjente NOKAS-saken? ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Tok litt tid før jeg skjønte at det var en hånd med tatovering jeg så på. Så ut som et deformert monster med en gang

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Tok litt tid før jeg skjønte at det var en hånd med tatovering jeg så på. Så ut som et deformert monster med en gang

Lurer mest på hvor han fikk penger til den klokka ifra....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...