Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser

Gjest Spinell

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du som startet, god natt :troest:

Anonymkode: f0db7...57e

Tips: Følg med på anonymkodene :troest:

Anonymkode: b4462...2e4

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tips: Følg med på anonymkodene :troest:

Anonymkode: b4462...2e4

:klem1: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du siterer, men hva? :klo: 

Det er jo ikke selve navnet til personen som blir kommentert, men brukernavnet hun har valgt på Finn. Skjønner ikke hva skm var stygt eller angripende med hva den andre personen sa. Var jo et veldig flaut kallenavn, slike navn man ler av nå og som man selv brukte på msn etc. for mange mange år siden. Meg selv inkludert.

Anonymkode: 17a3f...554

Dette er da vitterlig ikke en tråd om teite brukernavn, men annonser. Så det der kan du bare kutte ut.

Anonymkode: 4a777...696

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunst koster

Da skal jeg og lage kunst av litt maling og glitter og selge den for nesten 700tusen kroner. Da trenger jeg ikke å jobbe mer resten av året. 

Anonymkode: caf32...75d

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunst koster

Disse bildene (samme dame har lagt ut flere) er ti ganger dyrere enn de nest dyreste i samme kategorien på finn.no. Medianprisen på akrylmalerier der er mellom 1000 og 1500 et sted. Om vi legger godviljen til er disse maleriene 500 ganger dyrere enn andre, helt vanlige akrylmalerier som ligger ute. Greit nok, det er sikkert noe hun har brukt lang tid på, men det ligger altså malerier ute fra relativt kjente malere til en brøkdel av prisen, mens dette er et fullstendig ukjent menneske. Selvfølgelig er det ikke bare hvem kunstneren er som avgjør prisen på et maleri, men å prøve seg på 10-20-30-40 ganger prisen til langt mer kjente malere med vel så vakre malerier er jo freidig.

Anonymkode: bded4...aa8

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skal jeg og lage kunst av litt maling og glitter og selge den for nesten 700tusen kroner. Da trenger jeg ikke å jobbe mer resten av året. 

Men du er ikke en kunster? 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Disse bildene (samme dame har lagt ut flere) er ti ganger dyrere enn de nest dyreste i samme kategorien på finn.no. Medianprisen på akrylmalerier der er mellom 1000 og 1500 et sted. Om vi legger godviljen til er disse maleriene 500 ganger dyrere enn andre, helt vanlige akrylmalerier som ligger ute. Greit nok, det er sikkert noe hun har brukt lang tid på, men det ligger altså malerier ute fra relativt kjente malere til en brøkdel av prisen, mens dette er et fullstendig ukjent menneske. Selvfølgelig er det ikke bare hvem kunstneren er som avgjør prisen på et maleri, men å prøve seg på 10-20-30-40 ganger prisen til langt mer kjente malere med vel så vakre malerier er jo freidig.

Anonymkode: bded4...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men dama har studert kunst i ett år. Hvis jeg studerer kunst i 2år, kan jeg kanskje kreve dobbel pris?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2017 den 14.57, AnonymBruker skrev:

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=101774519&fks=101774519

Jeg er ingen kunst kjenner, men stusset veldig på prisen. 

Det der var drøy pris ja!
Greit at kunst koster både i materialer og arbeidsinnsats (og utdannelse/erfaring), men over en halv million for et akrylmaleri med glitter på? Niks! Ikke er det et spesielt bra bilde heller. Jeg har tilsvarende utdannelse som henne men ville aldri i verden ha drømt om å prøve meg på et sånt stunt. Faktisk vil jeg heller si at bildet overhodet ikke gjenspeiler utdannelsen hennes og at hun burde øve mye mer og tenke egenutvikling framfor profitt når hun maler. Det finnes sikkert mange som vil kjøpe det hun lager, men ikke til den prisen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2017 den 12.46, AnonymBruker skrev:

Alle kan kalle seg en kunstner, det er ikke en beskyttet tittel. Det er heller ikke automatisk et kvalitetsstempel at personen bak et bilde kaller seg kunstner.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ardwinna skrev:

Det der var drøy pris ja!
Greit at kunst koster både i materialer og arbeidsinnsats (og utdannelse/erfaring), men over en halv million for et akrylmaleri med glitter på? Niks! Ikke er det et spesielt bra bilde heller. Jeg har tilsvarende utdannelse som henne men ville aldri i verden ha drømt om å prøve meg på et sånt stunt. Faktisk vil jeg heller si at bildet overhodet ikke gjenspeiler utdannelsen hennes og at hun burde øve mye mer og tenke egenutvikling framfor profitt når hun maler. Det finnes sikkert mange som vil kjøpe det hun lager, men ikke til den prisen.

Jeg tenker at dersom man skal kunne forvente en slik pris for bildene sine skal man være i den kategorien at man ikke skal trenge å ramse opp utdannelsen sin. Fordi aktuelle kjøpere vet veldig godt hvem du er. 

Vi har kunst hengende i stua som er malt av kunstnere med en viss annerkjennelse og kjøpt igjennom galleri som har kostet en liten brøkdel av dette. Og jeg må si meg enig i at kvaliteten på dette maleriet ikke var spesielt høyt. De fleste som kjøper kunst i den prisklassen kjøper det som en investering med håp om verdiøkning og ville ikke kjøpt noe slikt. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har skrevet tre nuller for mye ved en feil :vetikke:

Anonymkode: 2a75f...c1d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skrivefeil, det står 50kr i annonsen

Uansett optimistisk med 50kr per stk for ordinære utvaska bukser og gensere.

Anonymkode: 93504...247

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...