Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ledlampe var det, ikke pumpe, men uansett da, ikke noenforferdelog pris, hadde ikke kjøpt den selv, men syntes ikke den var for optimistisk heller. :) 

Anonymkode: 17a3f...554

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

200 kr for akvarie pluss pumpe og slikt er vel ikke så ille?

Akvariet ser jo helt ødelagt ut. Ser heller ikke ut til at det er blitt rengjort

Endret av Honey Dew
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var en rar målestokk. Lurer på hva den er tenkt å brukes til? :klo:

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=78489318

Anonymkode: a6ba7...3a2

Man kan vippe ut toppen og legge penis på den når man skal tisse på tur. Sykt morsomt :sarkasme:

Anonymkode: 340e8...0bb

Skrevet
Den 4/22/2016 at 23.30, AnonymBruker skrev:

Kanskje bare meg, men dette ble fryktelig kleint; http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=74285363&fks=74285363

Anonymkode: 5f59f...981

OMG, leste du bildeteksten også? Her er et lite utdrag: 

"Jo mørkere det er jo lysere ser de forelskede på livet"

*Livet er herlig, og tar noen fantastiske vendinger - fra en singel tilværelse til familie!"

"Så liten, men likevel et stort mirakel"

• Liker 3
  • 3 uker senere...
Skrevet
34 minutter siden, DreamOn skrev:

Videoen er rett og slett bare hysterisk morsom. Helt ufrivillig fra deres side selvsagt, de for selvhøytidelige til å selv skjønne det. 

Likte spesielt den delen der man får se fotballfrue vaske hendene close up, før hun tørker seg elegant på håndkleet, og det var dt man fikk se av det badet... Det verste er jo at badet egentlig er veldig fint, men det er vel ingen som har noe interesse av å se noen vaske hende sine. :vetikke: 

• Liker 9
Skrevet

Kan opplyse om, siden jeg var i bygden sist helg og bor i en nærliggende by, at det er en av Odd-sangene som spilles i denne videoen. 

Skrevet
Den 10.9.2016 at 23.54, AnonymBruker skrev:

Likte spesielt den delen der man får se fotballfrue vaske hendene close up, før hun tørker seg elegant på håndkleet, og det var dt man fikk se av det badet... Det verste er jo at badet egentlig er veldig fint, men det er vel ingen som har noe interesse av å se noen vaske hende sine. :vetikke: 

Huset er fint, men videoen er så kleeein!

Jeg får dog NOIA når blandebatteriet ikke når langt nok ut i vasken sånn at jeg må bøye meg fram for å få vaska hendende ordentlig, så jeg så for meg oppussing med én gang om jeg skulle ha kjøpt den :P

• Liker 1
Skrevet

Unnskyld meg, jeg er mann.

Er det hu kjærringa der som er "fotballfrue"? Trodde hun bodde mer staselig til.. Lite hus midt på en åker, liksom? Jaja.. kan jo være idyllisk nok det, da.

Anonymkode: a276d...cae

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Honey Dew skrev:

Hva var galt med den annonsen da?

Ingenting galt med annonsen, bare videoen som var klein :) Synes huset var fint ellers!

Skrevet

Videoen viser ikke sannheten lenger. Lenge leve bilder med ting som ikke endres på øyeblikket.

Skrevet
Et øyeblikk siden, sofie777 skrev:

Finner ikke dette ordet i det hele tatt, men for meg irriterer det mer at de har skrevet "hospitalen" i stedet for "hospitalet".

Er en tavle på kjøkkenet med oppskrift på "foccaicia" :P

Enig i det du sier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...