Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser

Gjest Spinell

Anbefalte innlegg

Har nettopp vært på leilighetsjakt og denne er faktisk over gjennomsnittet for leie-leiligheter. Det er mye nedslitt og sist oppusset på 90-tallet og sånn.

Over gjennomsnittet vil jeg ikke si, men det er ikke et høl heller, jeg synes bare ikke merkelappen "meget pen" passer. :P Mulig jeg hadde blitt noe mer imponert om de hadde giddet å rydde før de tok bilde. "Meget pen" betyr for meg nyoppusset. 

Endret av sol87
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Over gjennomsnittet vil jeg ikke si, men det er ikke et høl heller, jeg synes bare ikke merkelappen "meget pen" passer. :P Mulig jeg hadde blitt noe mer imponert om de hadde giddet å rydde før de tok bilde. "Meget pen" betyr for meg nyoppusset. 

Husk at gjennomsnittet er ganske lavt for leieleiligheter. Denne hadde i det minste fliser fra siste del av 2000-tallet og det at det er rotete gjør den ikke mindre over gjennomsnittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne blir nok utleid til slutt, men å kalle den "meget pen??"

http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=62296733&searchclickthrough=true

Leste også på ønskes leid-siden om ei jente som ønsket en leilighet alene. Støm måtte være inkludert, soverom og stue atskilt og helst sentrumsnært. Hvis man ser etter ei toroms i byen min med slike kvaliteter, blir det fort 10000. Makssummen hennes var 6500...

Den var jo pen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det. 

Hadde lett bodd der selv. Likte utseendet på den, men hver sin smak selvsagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lett bodd der selv. Likte utseendet på den, men hver sin smak selvsagt :)

Ja, det er jo det! Jeg er ikke noe snobb akkurat, jeg syntes bare "meget pen" var en overdrivelse. :P 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jo det! Jeg er ikke noe snobb akkurat, jeg syntes bare "meget pen" var en overdrivelse. :P

:fnise: :fnise: :fnise: Er mye rart på finn i hvertfall. DET er sikkert!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Uff, for en bommert! :(

M-mm, det er synd på personen. Jeg får dårlig samvittighet for at jeg bemerket det. Jeg synes ikke det er latterlig, bare... Trist. Synd at vedkommende ikke skjønte hva vedkommende gjorde. :(

Anonymous poster hash: b59a9...caf

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bergtekjen

Noen mindre? Billig er det ikke ihvertfall!

"Arealeffektiv" er megleres ord for trang :fnise:

Haha, eg skjønte ikkje at det var ei trapp, eg trudde det var noko merkeleg hyllesystem!

Endret av Karou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Den trappa der hadde nok brekt nakken på meg etter en halvfuktig bytur.

Den "trappa" der så jo farligere ut enn en vanlig stige???

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/smajobber/alle-smajobber/fest-og-arrangementer/film-og-fotografering/forlovelsesfotografering-75385/

Tydelig av interesse for folk, men synes det rett og slett er frekt å tilby 350 kr for 2 timers fotografering, inkludert retusjering og etterbehandlig, og alle rettigheter.

Spent på bryllupet til de to.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...