SoftKitty Skrevet 25. april 2012 #361 Del Skrevet 25. april 2012 Stygt skap, totalt fail at man ikke klarer å laste opp et bilde som er korrekt vei, veldig søt katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 26. april 2012 #362 Del Skrevet 26. april 2012 Hahahaha, denne er nesten ikke noe morsom engang! Tenk at mannen har undervist 20 år i kjemi. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 26. april 2012 #363 Del Skrevet 26. april 2012 Hahahaha, denne er nesten ikke noe morsom engang! Tenk at mannen har undervist 20 år i kjemi. Sikkert OT- men hva kan en privatperson bruke kvikksølv til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 26. april 2012 #364 Del Skrevet 26. april 2012 Sikkert OT- men hva kan en privatperson bruke kvikksølv til? Gudene vet, superfarlig er det også. Den mannen der høres ikke helt riktig ut. Litt ot, men samme person uttaler seg stadig vekk om ting han ikke har greie på til lokalavisen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 26. april 2012 #365 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) – Jeg er 65 år gammel, og jeg liker ikke når damer ringer og gir meg ordre. Jeg ble forbannet på den arrogante holdningen hennes. – Dette var tydeligvis et stort lovbrudd. Men istedenfor å sende tre menn hit med ransakingsordre, så kunne de bare ha ringt meg, da hadde alt løst seg med en gang. Jahaja Endret 26. april 2012 av SoftKitty 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 26. april 2012 #366 Del Skrevet 26. april 2012 Haha 678 kr for en brukt joggebukse. Dog ikke jogget i, men brukt til lettere spaserturer. Fine bilder har han lagt ut også Min lenke 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 26. april 2012 #367 Del Skrevet 26. april 2012 Haha 678 kr for en brukt joggebukse. Dog ikke jogget i, men brukt til lettere spaserturer. Fine bilder har han lagt ut også Min lenke Og kun brukt i Østfold (Og korte turer til Strømstad!) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CalidumCor Skrevet 26. april 2012 #368 Del Skrevet 26. april 2012 Haha 678 kr for en brukt joggebukse. Dog ikke jogget i, men brukt til lettere spaserturer. Fine bilder har han lagt ut også Min lenke "sterk-Peder" hahaha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnimalFarm Skrevet 2. mai 2012 #369 Del Skrevet 2. mai 2012 Noen som ikke har bunad og trenger et passende antrekk til 17. mai? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34664854 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 3. mai 2012 #370 Del Skrevet 3. mai 2012 Og kun brukt i Østfold (Og korte turer til Strømstad!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 3. mai 2012 #371 Del Skrevet 3. mai 2012 haha, den joggebuksa var jammen med ikke sann!! Herregud, er det virkelig noen som ønsker å kjøpe den? Og for en moro beskrivelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 4. mai 2012 #372 Del Skrevet 4. mai 2012 http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=34356221 Kanskje ikke særlig optimistisk, men jeg synes det første bildet var litt sånn dårlig reklame for bissevovven?? Vet at det bare er et maleri eller noe, men det er fremdeles weird. o.O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 4. mai 2012 #373 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Jahaja Det som er ekstra festlig er jo at han hadde skrevet i finn-annonsen at kjøpere måtte sende mail eller sms for han kunne ikke ta telefonen! Endret 4. mai 2012 av Ylvina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 4. mai 2012 #374 Del Skrevet 4. mai 2012 Herre min jeg ELSKER denne tråden!!!! Nesten så jeg vurderer å banke på døra til kvinnemennesket som annonserer brukt sminke til blodpris, hun bor rett nede i høgget her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #375 Del Skrevet 7. mai 2012 Husker jeg feil, eller var det her jeg kom over noen gigantiske metall-skulpturer? Jeg så nettopp DENNE annonsen.. Det kan da ikke være...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #376 Del Skrevet 7. mai 2012 Husker jeg feil, eller var det her jeg kom over noen gigantiske metall-skulpturer? Jeg så nettopp DENNE annonsen.. Det kan da ikke være...! Hahaha, jo, predator og alien i metalldeler, det er her i tråden den annonsen er et sted. Noen har faen meg kjøpt de og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss89 Skrevet 7. mai 2012 #377 Del Skrevet 7. mai 2012 Husker jeg feil, eller var det her jeg kom over noen gigantiske metall-skulpturer? Jeg så nettopp DENNE annonsen.. Det kan da ikke være...! haha, sæært:p skummelt med ørnen også! men herregud for et fint hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crow Skrevet 20. mai 2012 #378 Del Skrevet 20. mai 2012 Okei, denne er fra Qxl, men jeg tar sjangsen på å legge det her likevel. Slør - Qxl Slør - Ebay Seriøst????!!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knudz3n Skrevet 20. mai 2012 #379 Del Skrevet 20. mai 2012 Så mye sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 20. mai 2012 #380 Del Skrevet 20. mai 2012 http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=17802337 åhåhåhåh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå