AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 I dag har jeg spist en halv grapefrukt, et glass med eplejuice, en klementin, en pære og to epler. Er dette for mye frukt i løpet av dagen? Har trent i dag, så får større sug etter frukt disse dagene. Spiser vanligvis ikke så mye frukt som i dag, men hadde det gjort noe dersom jeg hadde spist denne mengden fast? Dette er selvfølgelig i tillegg til vanlig mat. Jeg skal faktisk litt opp i vekt etter å ha gått ned litt for mye, kan mengden med frukt være bra da?
Gjest badeand1 Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Man skal jo ha fem om dagen, så vil ikke si at det er mye.
Miki Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Fem om dagen er to frukt og tre grønnsaker.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Fem om dagen er to frukt og tre grønnsaker. Riktig, men det betyr ikke at en person som skal opp i vekt trenger å bekymre seg for noen epler og klementiner daglig.
2shy Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Jeg ville prøvd å velge frukt som avokado til å legge på meg. Lag f.eks guakamole av 2 avokadoer og 1 sitron og litt tomat, så har du kjempegod mat uten fruktsukker, og som også er bra for vektøkning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå