Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #1 Skrevet 9. desember 2003 Hvilke arbeidsoppgaver har du egentlig? Når du sitter ved utlånsskranken eller-hva-det-heter, og det kommer en gutt og spør om hjelp til å finne noe spesielt, er det ikke da vanlig å faktisk reise deg opp fra stolen og gå og finne det til han? Eller er det meningen å bare peke "jeg vet ikke, se borti der?" Er det å spør om for mye service og inngår ikke deres oppgaver på jobb? :x Jeg bare spør, for det er virkelig forskjeller på service ute og går. Og forresten, køen var ikke lang!
Gjest Starya Skrevet 10. desember 2003 #2 Skrevet 10. desember 2003 Det mange ikke vet er at bibliotek-ansatte i sin stillingsinstruks har et avsnitt som dreier seg om å bidra til å bedre befolkningens helse. I praksis vil det si at de i utgangspunktet er forpliktet til å henvise folk hit og dit, slik at de må traske mest mulig rundt på egenhånd før de finner det de vil ha. God trim i slikt. Jepp.
Cand alt Skrevet 10. desember 2003 #3 Skrevet 10. desember 2003 Kan da neppe gjelde for biblioteket her i nærheten
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #4 Skrevet 11. desember 2003 Det mange ikke vet er at bibliotek-ansatte i sin stillingsinstruks har et avsnitt som dreier seg om å bidra til å bedre befolkningens helse. I praksis vil det si at de i utgangspunktet er forpliktet til å henvise folk hit og dit' date=' slik at de må traske mest mulig rundt på egenhånd før de finner det de vil ha. God trim i slikt. Jepp.[/quote'] Ja, trimmen er god, men når det gjelder barn så syns jeg man skal yte litt ekstra liksom. Og et hyggelig smil er ikke å forakte. Kanskje jeg er kravstor da.
ringblomst Skrevet 11. desember 2003 #5 Skrevet 11. desember 2003 På de bibliotekene jeg har vært på har det alltid vært nok av hjelp å få, så jeg har faktisk bare opplevd god service på biblioteket .
Maetzii Skrevet 15. desember 2003 #6 Skrevet 15. desember 2003 Hm, jeg følger da alltid folk bort til hylla om de spør etter noe - og det har jeg inntrykk av at alle jeg jobber sammen med gjør også. Du har nok bare vært uheldig med hvem du spurte.
Lilleba Skrevet 15. desember 2003 #7 Skrevet 15. desember 2003 Det må ha vært et usedvanlig dårlig eksemplar av arten. Jeg har bare opplevd god service (på hovedbiblioteket i Bergen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå