Gjest Uglefot Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Det er altfor tidlig!! Ja! Synes det er koselig jeg Å bli ønsket en god førjulstid er koslig og på sin plass i desember. Når kalenderen viser 3 november (gårsdagens dato) så blir det litt tidlig.. Jeg vet dette er et tema som er diskutert opp og ut og innover og bortover og sidelengs. Måtte bare sukke litt.
Namine Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 enig med dere som mener det er for tidlig, kommer jo til å være dritt lei julen innen den faktisk er her om det fortsetter i dette tempoet. :gjeiper: 1
Gjest Herr Drue Skrevet 4. november 2011 #8 Skrevet 4. november 2011 Jeg er lei av folk som er lei av at julen kommer tidlig. Er jo mer mas om det enn det er julemas, jo! Hvert år sier alle "jula kommer tidligere for hvert år" (det være seg marsipan, reklamer, te-lys eller andre ting), selv om den så og si starter likt hvert eneste år. Jeg skal fortelle dere en ting, dere materialistiske gavekjøpere kan takke dere selv. Lite marked = lite oppstyr. Stort marked = stort oppstyr. Jula har for lengst blitt noe mer enn bare en familiehøytid, det er et symbol på kjøp-og-kast kultur. 1
Cata Skrevet 4. november 2011 #9 Skrevet 4. november 2011 Jamen jula kommer jo tidligere hvert år. Vent nå til desember, sier jeg bare.
Gjest Uglefot Skrevet 4. november 2011 #10 Skrevet 4. november 2011 Jeg er lei av folk som er lei av at julen kommer tidlig. Er jo mer mas om det enn det er julemas, jo! Hvert år sier alle "jula kommer tidligere for hvert år" (det være seg marsipan, reklamer, te-lys eller andre ting), selv om den så og si starter likt hvert eneste år. Jeg skal fortelle dere en ting, dere materialistiske gavekjøpere kan takke dere selv. Lite marked = lite oppstyr. Stort marked = stort oppstyr. Jula har for lengst blitt noe mer enn bare en familiehøytid, det er et symbol på kjøp-og-kast kultur. Si meg, er jeg bare veldig uheldig med innleggene jeg leser av deg eller er du alltid så negativ? Slæpp off,det var bare et hjertesukk. 1
Gjest Herr Drue Skrevet 4. november 2011 #11 Skrevet 4. november 2011 Si meg, er jeg bare veldig uheldig med innleggene jeg leser av deg eller er du alltid så negativ? Slæpp off,det var bare et hjertesukk. Du er veldig uheldig med innleggene du leser av meg
Viljaa Skrevet 4. november 2011 #12 Skrevet 4. november 2011 Jeg har ingenting i mot juleting i november. Begynner allerede å glede meg + har begynt å kjøpe julegaver, og da er det jo ikke dumt med reklamer og tilbud. Formelt sett starter vel ikke jula før den ringes inn på juleaften, så da ser jeg ikke den store forskjellen på å starte i november eller desember. Har dessuten eksamenstid hver desember, så den flyr så raskt forbi at jeg for min del ikke hadde rukket å komme i stemning dersom vi bare hadde desember.
Gjest Koseklumpen Skrevet 4. november 2011 #13 Skrevet 4. november 2011 Jeg synes det er kos jeg Gleder meg kjempe masse til jul, så at de begynner med juleting i November gjør meg ingen ting.
Gjest Nuppdupp Skrevet 4. november 2011 #14 Skrevet 4. november 2011 Jeg er lei av folk som er lei av at julen kommer tidlig. Er jo mer mas om det enn det er julemas, jo! Hvert år sier alle "jula kommer tidligere for hvert år" (det være seg marsipan, reklamer, te-lys eller andre ting), selv om den så og si starter likt hvert eneste år. Jeg skal fortelle dere en ting, dere materialistiske gavekjøpere kan takke dere selv. Lite marked = lite oppstyr. Stort marked = stort oppstyr. Jula har for lengst blitt noe mer enn bare en familiehøytid, det er et symbol på kjøp-og-kast kultur. jeg er lei av folk som er lei av at folk er lei at julen kommer tidlig 1
Gjest Herr Drue Skrevet 4. november 2011 #15 Skrevet 4. november 2011 jeg er lei av folk som er lei av at folk er lei at julen kommer tidlig Regna med at den kom. 10 poeng til deg.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #16 Skrevet 4. november 2011 Her i byen har de hengt opp julepynten i gatene og julebrusen har kommer for lengst. Det er jo litt synd og rart, men ikke noe jeg gidder å irritere meg over. Blir nesten mer irritert over de som klager på det absolutt hele tida!!!
Xaphan Skrevet 5. november 2011 #17 Skrevet 5. november 2011 I England tar de jo av med juleting. Var i Manchester for en uke siden, og der var det fullt av julelys, nisser og reinsdyr overalt. De har også fått opp julelysene på Oxford Street, og på den lokale butikken her har de solgt julerelaterte ting siden jeg flyttet hit i starten av Oktober. Tidligere år har jeg pleid å irritere meg veldig over sånt, men nå har jeg lært meg å ignorere det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå