Gå til innhold

Bombaymøbler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,ja det er vel noen år siden.Ga vekk mine bord,var India da.Det som kom før Bombay.Bombay er etterligning av India.Kjøpte vel mitt for 12-14 år siden.Da var det "in" men er jo som alt.Stilene kommer jo tilbake men aldri helt likt.

Skrevet

Huff nei, det er UT. Det og shabby chic. Jeg er absolutt ingen som må følge motene (verken klær eller interiør), og jeg er ikke trendy. Men Bombay.. Det er jævlig. Shabby chic.. Er like jævli. En blanding av de to: Jævlig jævlig.

Jeg husker jeg leste jeg om en som skulle male Bombaybordet hvitt og skulle få det til å se shabby chic-slitt ut, med et kuteppe under.. :kaffekopp:

Skrevet

:fnise: Det KAN ha vært meg som skrev en gang haha..jeg liker faktisk shabby stilen veldig godt,men har ikke den mest ekstreme med madonnaer,engler og "HOME" bokstaver over alt.men jeg har lyst interiør med innslag av antikk/ rustikke gamle ting og møbler,og synes det er fint. Har også et bombay bord jeg har malt understellet(?) på og slipt ned bordflaten,så det er blitt riktig fint!folk kan ikke se at det faktisk er bombay bord.tusen ganger finere enn originalen synes jeg.Må legge til at jeg IKKE har kuskinn under,haha det ligger bakerst i boden.huff!Dååårlig inpulskjøp,er det det var.hadde det på gulvet i tre dager før jeg hev det bort :snurt:

Men seriøst,hvem gidder å bry seg???

kan man ikke ha interiør man SELV liker,om det er minimalistisk/moderne/shabby eller noe annet?

For å si det slik,jeg gir en god f*** i hva andre synes,så lenge JEG er fornøyd med mitt hjem!

Det samme gjelder klær og mote,kan ikke folk gå i det de liker da?Hvorfor bry seg om hva som er det siste hotte til enhver tid.Og enda værre,rakke ned på å slenge dritt om de som faktisk tør å gå sine veier...djiises.

Om noen synes bombay møbler er fine,who cares om det er UUT.....?

Gjest Nanette
Skrevet

:fnise: Det KAN ha vært meg som skrev en gang haha..jeg liker faktisk shabby stilen veldig godt,men har ikke den mest ekstreme med madonnaer,engler og "HOME" bokstaver over alt.men jeg har lyst interiør med innslag av antikk/ rustikke gamle ting og møbler,og synes det er fint. Har også et bombay bord jeg har malt understellet(?) på og slipt ned bordflaten,så det er blitt riktig fint!folk kan ikke se at det faktisk er bombay bord.tusen ganger finere enn originalen synes jeg.Må legge til at jeg IKKE har kuskinn under,haha det ligger bakerst i boden.huff!Dååårlig inpulskjøp,er det det var.hadde det på gulvet i tre dager før jeg hev det bort :snurt:

Men seriøst,hvem gidder å bry seg???

kan man ikke ha interiør man SELV liker,om det er minimalistisk/moderne/shabby eller noe annet?

For å si det slik,jeg gir en god f*** i hva andre synes,så lenge JEG er fornøyd med mitt hjem!

Det samme gjelder klær og mote,kan ikke folk gå i det de liker da?Hvorfor bry seg om hva som er det siste hotte til enhver tid.Og enda værre,rakke ned på å slenge dritt om de som faktisk tør å gå sine veier...djiises.

Om noen synes bombay møbler er fine,who cares om det er UUT.....?

Ja who cares, men jeg trodde virkelig ikke at det var ut. Syns uansett de er fine jeg. :)

Skrevet

Virker som om det er veldig mye personlige meninger blant disse "ekspertene", for er jaggu mange jeg ser som er oppdatert på interiørfronten som både benytter seg av smijern, barokktapet, bombaymøbler og annet. Helt ærlig gir jeg meg katta i stilen så lenge stedet har sjel og sjarm, verste jeg ser er de husene som ser ut som har blitt designet på en halvtime med pek-og-kjøp fra et homeparty.

• Liker 1
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Hva er det som er "in" på interiørfronten nå egentlig da? :klo:

Skrevet

Forferdelig dårlig artikkel iallefall.

Bombay, shabby og furuhelvete nevnt samtidig?

Furuhelvete er overmalt for lenge siden nå.

Og som Iza'bella skriver; hva er in nå?

Skulle artikkelen vært "nyttig" for noen så må den da inneholde de nye trendene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...